21. GİDEMEZSİN!

2.5K 82 32
                                    


▪️▪️Önceki Bölüm Kesiti▪️▪️

"Araf ben çıkıyorum."

"Nereye?"

"Eylül için sakinleştirici alacağım"

"Tamam dikkatli ol."

Burak evden çıkarken Efal onu durdurmuştu.

"Burak Araf içinde alırmısın? İhtiyacı var."

"Tamam alırım."

Burak Efalin anlına öpücük kondurup arabasına binmişti. Arabayı çalıştırmış ve ana yola çıkmıştı. Yol fazla boştu. Havada biraz kararmıştı.

Aniden arabanın önüne geçen arabayla Burak arabanın frenine bastı. O sırada arabadan inen adamlarla gözü onlara kaydı.

"Hemen arabadan in!"

Saatlerdir karanlık bir odada Murat ve adını bilmediği bir kızla bakışıyordu. Ne diyeceğini bilmeyerek kafasını öne doğru eğdi.

"Burdan çakmamız gerekiyor."

Kızın söylediği şeyle iki adamda kıza döndü.

"Bizde bunun farkındayız, ama nasıl?"

Kız gözünü Murat'a dikti.

"Abime haber yollamalıyız."

"Abin?"

"Araf..."

Burak atılarak konuştu.

"Nasıl yani Araf senin abin mi?"

"Evet!"

"Adım Derin. Araf benim üvey abim. Bunu bende yeni öğrendim. Abimin yanına gitmek istediğim için beni dövdü. Sonrada buraya kapattı. Günlerdir dayak yiyorum ama sen geldiğinden beri beni dövmedi."

Murat neden sinirlendiğini bilmeyerek yumruğunu sıktı. Kızın yüzündeki morlukları karanlık olmasına rağmen farketmişti. Burak araya girip konuştu.

"Buldum!"

Murat şaşkınlıkla Burağa baktı. Burak merakı gidermek için konuştu.

"Olmaz!"

"Hadi ama neden olmasın abime haber vermeliyiz."

Murat sinirle kafasını kaşıyıp Burağa baktı.

"Tamam lan kabul."

"Tamam o zaman başlayalım."

Derin meraklı gözler eşliğinde ayağa kalkıp kapıya yöneldi.

"Heyyy! Buraya bakın"

Ses gelmeyince yumruk yaptığı elini kapıya vurmaya başladı.

"Acil durum kapıyı açın."

Adamlardan biri gelip kapıdan içeri baktı daha sonraysa konuşmaya başladı.

"Ne var ne oldu?"

"Arkadaş bayıldı su getirin lütfen?"

Adam gözünü yerde yatan Murat'a çevirdi. Daha sonraysa Murat'a merakla bakan Burağa.

"Tamam hemen getiriyorum."

Derin sevinçle Murat'a bakıp gülümsedi. Saniyeler sonra gelen adamla gözler ona döndü. Derin adama yaklaşıp elini cebine uzatmaya başladı böyle olmayacağını farkedip ayağı takılmış gibi yapıp adamın üstüne düştü.

ARAFTA KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin