▫▫▫Bir Önceki Bölüm Kesiti▫▫▫
"Lannnnnnn"
Derin bir nefes çekti.
"Yapma lan yapma. Allah için yapma. Acıyordur lan canı yanıyordur. Yapma yapma..."
"Bu kadar çok seviyorsun he. Şaşırdım"
Efale bir kez daha vururken;
" Lan piç yeter yeter. Dayanamaz lan o dayanamaz. İstediğini yaparım yeterki vurma lan"
Telefon birden kapanınca Arafın isteksizce akan gözyaşları acısını dahada arttırıyordu. O ona dokunmaya kıyamazken piç herif ona vuruyordu. Daha fazla zaman kaybetmeden arabayı çalıştırıp konumu takip etti....
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
Yaklaştığında arabadan inip sırtındaki silahı çıkardı. Adamlar etrafa dağılırken Araf derim bir nefes alıp içeri daldı. Silah sesleri çoğalırken Araf bir an önce Efale kavuşmak istiyordu. Karşısına çıkan herkesi tek mermide yere sererken adamlarda peşindeydi.
"Lan piç nerdesin?"
Erdem silah seslerini duyup Efali almıştı bile. Arafın adamlarından biri Erdemi kıstırmışken Erdem tek mermiyle adamı vurmuştu bile. Erdem hızla ordan uzaklaşırken adamda acıyla arkalarından bakıyordu.
Az bir zaman sonra Araf yerde yatan adamına yaklaştı.
"Oğuz."
"A... Abi orman. Ormana kaçtı. Özür di..dilerim kurtaramadım"
"Şhhh tamam kendini yorma. Eren Oğuza bak."
Araf ormana doğru koşarken tek düşüncesi o adamı kendi elleriyle öldürmekti ve bunu ne pahasına olursa olsun yapacaktı.
Efalin sesi ormanda yankılanırken Arafsa sesi takip ediyordu. Sonunda ses kesildiğinde hızı arttı ve uçrumun kenarındaki Efali hırpalayan Erdeme çarptı gözü.
"Şimdi siktim seni piç"
"Geldin mi bizde seni bekliyorduk."
Efalin gözü Arafa dönerken özlemle karşısındaki adama baktı.
"Geldin"
"Geldim tabi. Seni bırakırmıyım ben?"
Efalin gözleri dolarken Araf ağlamasını istemezcesine konuştu.
"Şimdi değil güzelim. Eve gidelim beraber ağlarız olur mu? Şimdi burda olmaz."
"Yeter lan ne sanıyosun burdan elinizi kolunuzu sallayarak gidebileceğinizi mi?. Buradan gidemezsin Araf."
Arafın siniri artarken Efalin korkmuş olduğunu gördü.
"Araf git lütfen"
"Efal bir kere gittim bir daha asla gitmem."
"Tamam kesin"
Erdem silahı Efalin kafasına götürürken Efal eliyle ağzını kapattı. Arafsa korkusunu belli etmemeye çalışarak silahı sıktı.
"Hoşçakal de Araf"
"Yapma."
"Çok geç"
Kurşun sesiyle Araf silahı ateşlemişti çoktan yerde yatan sevdiğine gitti gözü. Kanlar içinde yerde yatıyordu şuan. Onun bu halini beğenmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTA KALAN
ChickLit⚡- 13.04.2017 #Küfüriçerir #+18mevcuttur #Şiddetiçerir NOT❗RAHATSIZ OLAN OKUMASIN AŞIRI CRİNGLİK BARINDIRIR!!!