Medyada EFAL var ❤️▫▫▫ Önceki Bölüm Kesiti▫▫▫
Efal nefessiz kaldığını anlayınca kafasını geri çekip kafasını Araf'ın anlına dayadı.
"Benim söylediğim herş...."
"Biliyorum. Arkadaşın söyledi."
İkiside aynı anda güldü.
"Artık tamamıyla benimsin."
"Artık tamamıyla seninim."
Araf doymamışcasına tekrar hasretle yanan dudaklara kapandı. Bir daha asla bırakmamak üzere.
Birbirlerinden ayrılırlarken Efalin aklına daha yeni gelmiş gibi Araf'ı itti. Ne yapmıştı o öyle!
Bunu kabul edemezdi. Hiç birşey olmamış gibi davranamazdı. Yaptıklarını unutup onun olamazdı. Gerçi ruhen onunken bedenen onun olamazdı. Onu sevdiğini anlamıştı. Ama Araf'ın yaptıkları akıl alacak gibi değildi. Araf bir süre Efale bakarken Efal sessizce olanları gözden geçiriyordu.
Siz olsanız affedermiydiniz?
Yada şeytana uyup yaşadıklarınızı yaşattırırmıydınız?
Efal aklına giren şeytana inat gözlerini kırpıştırdı. O Araf gibi olamazdı. Âmmâ ve lakin az da olsa Araf'ın yaşattırdıklarını yaşattıra bilirdi.
Araf Efale yaklaşıp elini yanağına koydu.
"Dokunma bana!"
Araf'a bu kadar mutluluk fazla gelmişti zaten. Böyle olacağını bilmeliydi. Affedilmez hatalar yapmıştı. Donuk bir ifadeyle Efale baktı.
"Üzgünüm"
"Araf üzgün olman birşey değiştirmiyor. Asıl üzgün olan benim. Seni öpmemeliydim."
Araf bitkince arkaya doğru gitti. Bitmişti. Artık Araf bu oyunda yoktu. Kumlu uçurumdan bir o tarafa bir bu tara giderken aklı gerçekten almıyordu.
"Efal yeter. Bu oyun bitecekse bitsin eğer bitmiyorsa ben bu oyunda yokum."
"Yanlışın var biz oyun oynamıyoruz."
Araf inirle ayağının altındaki kumları dağıtırken Efalse onu dikkatlice izliyordu.
"Öylemi? Tamam artık yokum. Benden uzak dur. Artık Araf yok Efal.!"
Efal biliyordu ki Araf ondan uzak duramazdı. Bilakis Efalde.
"Peki benimde istediğim bu zaten. Olma Araf git. Hayatımdan çık. Benden uzak dur. Kokunu almayayım. Yüzünü görmeyeyim. Sesini duymayayım. Benim tüm istediğim bu. Yapabilecekmisin ?"
Araf ağzında bir ses çıkarıp Efale döndü.
"Bu mu? Benden istediğin bu yani?"
"Evet bu!"
"Sana yemin ediyorum ki yaşamım boyunca bana maruz kalacaksın? Ben hayatımı yaşayacağım ama sen yaşayamayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAFTA KALAN
Genç Kız Edebiyatı⚡- 13.04.2017 #Küfüriçerir #+18mevcuttur #Şiddetiçerir NOT❗RAHATSIZ OLAN OKUMASIN AŞIRI CRİNGLİK BARINDIRIR!!!