22.BIRAK KIZI!

2.1K 69 13
                                    


▪️Önceki Bölüm Kesiti▪️▪️

"Bak o uyudu."

"Araf yapma."

"Uyandır onu!"

"Yapma abi yapma."

"Burak lütfen uyandır. Korktuğumu söyle. O seni dinler."

"Araf o gitti."

"Şhhh hayır hayır. Sus. Gitmez. Beni bırakmaz."

"Araf o yok artık. Öldü."

"Hayır lan hayır. Ölmedi."

Eylüle gitti bu sefer.

"Eylül ölmedi değil mi. Şu sevgiline birşey söyle."

"Abi"

"Sus Eylül sende mi?"

Etrafına bakındı. Onu uyandıracak kimse yoktu. Yere attı kendini sonra Efale doğru süründü. Çaresizdi işte. Elinden birşey gelmiyordu.

"Efal yalvarırım kalk."

Kucağına aldı. Omuzlarından tutup salladı.

Burak sinirle Araf'a vurup konuştu.

"Öldü lan öldü. İster İnan ister inanma ama artık o yok."

Araf hepsine teker teker bakıp konuştu.

"Öldü"

-2 YIL SONRA-

Cama yaslanmış adam derin bir oh çekti. Buğulanmış cama yaslanmış kafası soğuktan uyuşmuştu. Bu onun umrunda bile değildi. Kulağına gelen fısıltılar delirmesine işaretti sanırım. Yada o öyle düşünüyordu. Elini buğulu cama götürüp. Yıllardır hasret kaldığı kadının baş harfini cama kazıdı. Camdan akan damlalarla beraber göz yaşlarıda ansızın aktı.
Gidermiydi insan çok seviyorken...
Gitmişti...
Aldığı nefesle camdaki E harfi daha çok belirginleşti. Kafasını sis tutmuş havaya çevirdi. Uyuyamıyordu ki. Yıllardır sevdiği olmadan doğru düzgün uyuyamamıştı. Yutkunup dikleşti. Çünkü onu çok özlemişti. Yıllar içinde birçok şey değişmişti. İnsanlar,etrafı, yüzü,konuşması,huyları ama aşkı değişmemişti. Aldığı nefesle kalbine birşey battı. Yoksa değişmişmiydi aşkı. Aşk yanında nefret getirmişti. Gitmemeliydi diye düşündü Araf. Bunu binlerce kez düşünmüş kendine bir soru sormuştu.
Gidermiydi insan çok seviyorken...
İçerden gelen ağlama sesiyle kafasını yeni uyanan Badeye çevirdi. İşte bu kızı seviyordu. Yanına ilerleyip küçük kızı bir çırpıda kucağına aldı.
Kucağında çırpınan küçük kızla yüzünde buruk bir gülümseme belirdi.

"Abiii"

Kafasını kapıdaki kardeşine çevirdi.

"Efendim Derin"

"Bir arkadaşım aradıda istanbula geliyor. Kalacak yeri yokmuş. Bir kaç günlüğüne burda kalabilir mi?"

ARAFTA KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin