,,Co s nim budem dělat?" zeptal se Sabrian. ,,Až někoho něco napadne, řekněte to." oznámil jsem. ,,Upečem si ho!!" ozvalo se vedle mě. ,,Ne! Nebudeme ho jíst!" vrčel jsem. Sabrian si povzdechl.
Stáli jsme tam až do večera.
,,Tak co budem dělat?" ozval se Volt. ,,Já mám hladík!" řekl Sabrian. ,,Volte, jdi mu něco najít." řekl jsem. Volt jen zamručel a poslušně odešel. North nechápavě koukal. Sabrian k němu došel a olízl mu krk. ,,Můžu ho jenom ochutnat? Jenom trošku?" zakňučel Sabrian. ,,Ne!" ,,Ale proč? Jenom krevičku!" ,,Ne!" ,,Prosím!" neléhal. ,,Ne!!! Bude to náš nový člen party a hotovo!!" křikl jsem. North se zasmál. ,,Jako s váma? S takovou sebrankou? To nikdy!!" smál se. Přikročil jsem k němu a chytil ho za bradu. ,,Nikdo se tě neptal na tvůj názor, ty zasranej šmejde!" zavrčel jsem. ,,Xavier se nějak rozjel!" řekl Sabrian. Koukl jsem na něj. Nadšeně mě pozoroval. ,,Jsi divnej." zamumlal jsem. ,,Jako bys ty byl normální..." šeptl. ,,Drž hubu." ,,Až po tobě." ,,Přestaň!" křikl jsem. ,,Nepřestanu!" ,,Ty mě chceš naštvat, že jo!?" ,,Líbí se mi, když se zlobíš." zachechtal se. ,,Přestaň ti řikám!" ,,Ne! Ne a ne!" chechtal se. ,,Ty vydlabanče! Já tě fakt něčim přetáhnu!" zařval jsem. ,,Tak se ukaž! Stejně na to nemáš koule!" chychotal se. North to jen pozoroval.
Vytáhl jsem sekeru. Švihl jsem ji po něm. Sehnul se a sekera se zarazila do zdi. ,,Netrefil! Minul! Neumí házet!" smál se. Vrhl jsem se na něj. Přirazil jsem ho ke zdi a kolenem udeřil do břicha. Hekl a dal mi pěstí. Chytil mě za krk a přetočil mě ke zdi. Sklonil se k mému krku a olízl ho. Sykl jsem. ,,Chceš, abych tě kousnul?" zeptal se a ožužlával mi kůži na krku. ,,Ne..." hlesl jsem. ,,Ale já chci, chci strašně moc!" ,,Nedělej to, prosím!" kňučel jsem. Sabrian se šklebyl a slintal mi krk.
,,A co za to?" zamumlal po chvilce. ,,Cokoliv! Nechci bejt jako ty! Nechci se nakazit!" řekl jsem. Zvedl hlavu a koukl na mě. Zorničky měl rozšířené a od rtu mu tekla slina. ,,Cokoliv, jo? Opravdu cokoliv?" zajimal se. ,,Samozdřejmě ne nic nereálného, například neodletět do vesmíru na Saturn!" řeknu. ,,Na Saturnu bys ani nepřistál, je to plynná planeta." ,,Proto jsem ho řekl!" zavrčel jsem. ,,Nevrč na mě!" zvýšil hlas a znovu mi olízl krk. Sykl jsem. Trochu mi skousl kůži, ale ne do krve. Vyjekl jsem. ,,Líbí se mi ty zvuky, které s tebe vycházejí..." šeptl a olízl mi místo, do kterého kousl.
,,Uš mě nech bejt!" kníkl jsem. Koukl na mě. Modř jeho safírových hlubokých očí byla jako nekonečný oceán, v kterém by utonul i ten nejlepší plavec všech dob. Lesklé oči mě pozorovaly a probodávaly. Sabrian se ke mně nahl a chytil mě za límec. Olízl mi ret a pak spojil ten svůj s mojim. Zavřel oči a cítil jsem, jak se uvolnil. Chytil mě do obětí a vášnivě a zároveň dravě mě líbal. Byl jsem v šoku. Co mám teď dělat?! Chtěl jsem se odtáhnout, ale druhá část mě chtěla zůstat a připojit se. Poslechl jsem ji. Připojil jsem se. Obětí jsem mu opětoval. Byl to hezký i divný pocit. Poprvé se líbu a to s klukem! WOW! Ale je hezké mít někoho, ke komu se můžete jen tak přitulit a obejmout ho. Popovídat si s ním a...Bože! Co to plácám? Nastává konec světa, líbu se s kanibalem, o kousek dál je připoutanej kluk, kterej nás pozoruje a každou chvíli se může Volt vrátit s potravou a já, já tu přemýšlím o lásce dvou kluků...
Sabrian přidal i jazyk. To už jsem se chtěl opravdu odtáhnout, ale tuhle šanci asi už nikdy nedostanu. Připojil jsem se. Sabrian sjel jednou rukou níž a zmáčknul mi zadek. To jsem mu oplatil a přitáhl si ho tak i blíž. Přál jsem si, aby to nikdy neskončilo, cítil jsem se uvolněný a chtěný. Sabrian si dal jednu ruku do mojich vlasů a druhou mi sjel pod tričko.,,Kurva!" ozvalo se ode dveří. Škubl jsem sebou a koukl tam. Stál tam Volt. V ruce držel za ruku mrtvolu, kterou zabil. Šokovaně na nás koukal s otevřenou pusou. Odstrčil jsem Sabriana, který byl ještě zmatený. Otřel jsem si slinu, která mi stékala po rtu a nevěděl jsem, co říct. Sabrian jen stál a koukal. ,,Není to tak, jak si myslíš!" vypadlo ze mě. ,,Ne! Je to tak, jak jsem to viděl! Vy dva jste se spolu líbali! A s jazykama! A sahali ste si na zadky!" vyjekl. Zamračil jsem se. ,,Aspoň jsem ve škole nedělal děvku!!" zařval jsem. Volt stuhl a zamračil se.
ČTEŠ
Na smrt!
AdventureKrásný červencový slunný den. Motýlci poletují všude kolem, včelky světu rozdávají svoji bzučivou hudbu, na loukách se prohánějí stáda ovcí... Vše se zdá v naprostém pořádku, až na to, že není. Není červenec, je konec září a rozhodně není krásné. Po...