Po nějaké době jsme už všichni stáli před domem. ,,Tak, jakým směrem?" zeptal se Dimitrij. Pohlédl na mě: ,,Hlavní hlídko, co navrhuješ?" optal se znovu. ,,Proč jsem hlavní hlídka?" zajimal jsem se. ,,Protože já jsem Alfa a zvolil jsem si tě." vysvětloval. Zamračil jsem se. ,,Proč jsi jako ty vůdce?!" ,,Proto! Máš problém?!" ,,Jo!! Alfa budu já!!" křikl jsem.
,,Ne!! Já budu Alfa!!" ozval se Volt. ,,To ani ve snu ty sadisto!! Já budu Alfa!" vyjekla Hope.
,,Všichni se schodnem, že já bych byl nejlepší vůdce!" hlásil Sabrian. Všichni se na něj otočili. ,,Ty budeš Omega!" odsekl Dimitrij. ,,Ne!! Ty!" zavrčel.
,,Nechte toho! Takhle se nic nevyřeší! Tak vůdce nebude nikdo a hotovo!!" křikl jsem.
,,No a je to vyřešený! Dimitriji! Jdi a sežeň mi papkání, umírám hlady!" řekl Sabrian. ,,Jistě vaše veličenstvo! Hned to bude!" řekl a s baseballkou a nožem za opaskem se vydal opačným směrem, než jsme měli v plánu.
,,To mu jako hledá mrtvoly?" zeptala se Dara. ,,Ne. Rovnou zabije nějakého živého, mrtvoly maj v sobě tu látku, mohl by se nakazit víc." vysvětlil jsem. Dara kývla.
Sabrian nedočkavě poskakoval na místě. Volt na něj znechuceně koukal.Po chvilce se Dimitrij vynořil z poza rohu. Za sebou táhl tělo, patřící asi dvacetiletému chlápkovy. Měl bodnou ránu na srdci. Došel k nám a mrtvolu předhodil před Sabriana. Ten se olízl a dřepnul si. Zakousl se do nehybné ruky a utrhl maso. Hope s Darou si zakryly oči. Volt při pohledu na krev slintal. Hope si všimla Voltova pohledu. ,,Ty jsi jako on?!" vyjekla. ,,Ukousl mi prst!" řekl a ukázal ji obvázanou ruku. Mlčela a odvrátila pohled.
Když sabrian dojedl, Hope přišla s fajn nápadem: ,,Mohly by jsme se rozdělit. Mám vysílačky, jedna skupinka půjde někam a ta druhá zas jinym směrem. Když někdo narazí na dobré místo k žití, ozve se těm druhým." vysvětlila. ,,To zní dobře! Kdo jde s kým?" zeptal se Dimitrij. Sabrian přiskočil vedle mě. Dara zas k Hope. Dimitrij se pousmál. ,,Volte, jdi s klukama, já jdu s holkama, potřebují někoho silného na ochranu!" prohlásil a lišácky se na ty dvě koukl a zavrněl. Hope se plácla do čela a Dara jen vrtěla hlavou.
Hope vytáhla vysílačky a jednu mi podala. Druhou si nechala.Rozešli jsme se. Sabrian kráčel vedle mě a Volt kousek za mnou.
,,Ten Dimitrij je strašnej perverzák." ozval se Volt. Jen jsem kývl. ,,Nechápu, co na těch holkách vidí." stěžoval si ,,Jednou ve škole mi řikal, že by chtěl Hope, že je prej kočka. Že by ji chtěl..." ,,Hele, vim co jsi na záchodech dělal ty a na to Dimitrij nemá." Prohlásil jsem. Volt zavrčel nadávku a kopl mě do zadku. Zastavil jsem se a mnul si bolavé místo. ,,Ty debile!" křikl jsem. ,,Nemluv o tom!" zařval na mě a pohrozil mi nožem. Sabrian k nám dohopkal a zvědavě se zahleděl na Volta. ,,Co jsi dělal na záchodech?" zajimal se. ,,To neni tvoje starost!" zavrčel a zas vykročil. Šli jsme za ním.
Rozhlížel jsem se všude možně, ale nikde nic dobrého nebylo.
Kroky! Rychlé kroky mířící k nám. Hbitě se ohlédnu a v tom okolo mě proběhne postava v modrém. Pokusim se ji zastavit podražením nohou, ale jen mě přeskočí a peláší dál. Volt i Sabrian zmateně něco mumlaj. Osoba běží dál. Kouknu se směrem od kud přiběhl. Tři postižení se teď řítí rovnou na nás! Sabrian už chce utéct, ale chytim ho za límec a zachrčim mu do obličeje: ,,Budeš bojovat!" a postrčil jsem ho k nim. Volt vytáhl nůž s dlouhým ostřím a zachechtal se. Vzal jsem sekeru a vrhl se na jednoho z nich. Usekl jsem mu nohy. Padl k zemi. I hlavu jsem usekl a zahodil. Koukl jsem na ty dva. Sabrian útočí ránou do břicha a Volt už sedí na mrtvole a brutálně ji přeřezává orgány a rozřezává obličej. Vytáhl oči a prohlíží si je. Fuj.
Začne se smát. Sabrian udělá to samé, ale nesměje se, jen si bulvu prohlíží.
ČTEŠ
Na smrt!
AventuraKrásný červencový slunný den. Motýlci poletují všude kolem, včelky světu rozdávají svoji bzučivou hudbu, na loukách se prohánějí stáda ovcí... Vše se zdá v naprostém pořádku, až na to, že není. Není červenec, je konec září a rozhodně není krásné. Po...