İyi okumalar. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Jungkook o gece heyecandan ve korkudan uyuyamamıştı. Taehyung'un onu reddettiği 83 çeşit rüya görmüştü. En kötüsü hangisiydi aralarından seçim yapamıyordu ama en kötüsü ne tokat atması ne yüzüne su dökmesiydi. En kötüsü hiçbir şey söylemeden sadece "Asla böyle bir şey olmayacak Jeon Jungkook!" deyip çekip gitmesiydi.
Jungkook gördüğü rüyaların üzerine bir daha uyuyamadı. Güneşin doğmaya başlamasıyla kalkıp koşmaya çıktı. Belki düşüncelerden uzaklaşabilirdi böylece.
Koşudan sonra hızlıca üstünü giyinip şirkete geçti. Taehyung ile akşam yemeğinde buluşacaklardı. Bu yüzden kıyafetini önemsemeden herhangi bir takımı geçirmişti üzerine. Şirkete giderken yol boyu etrafı izleyip akşamı düşünmüştü. Şoförü bile onda bir şeyler olduğunu anlamıştı. Yıllardır Jungkook için çalışıyordu ama ilk defa onu böylesine endişeli ve garip bir halde görüyordu. Jungkook ne mezuniyetinde ne başkan olduğu ilk gün böyle heyecanlanmıştı. O her zaman kendine güvenen biri olmuştu. Ama söz konusu Taehyung olunca her şey tersine dönüyordu. Jungkook'un gözünde o kadar mükemmeldi ki kendini ona layık göremiyor ve korkuyordu. Yüzünü canlı olarak görmediği bu 2 yılda bir gün dahi fotoğraflarına bakmayı kesmemişti. Bunu neden yaptığını kendine bile itiraf edememişti.
2 yıl önceki o gece Jungkook, Taehyung tarafından büyülenmişti sanki. Her noktası her hareketi ona öyle mükemmel geliyordu ki bu duygu özlemle karışınca katlanılamaz bir hal alıyordu. Fakat Jungkook bunu saklamakta usta olmuştu. Birine bunu anlatsa deli diyebilirdi ona çünkü koskoca Daewoo grup başkanı tek gecelik bir ilişki yaşadığı adama aşık olmuştu. Hem de bunu 2 yıl sessizce kendi içinde yaşayıp o adamı kalbinde gizli gizli taşıyacak kadar... İşte bu yüzdendi korkusu. Cesaret edip karşısına çıkamazken şimdi evlilik görüşmesi adı altında buluşacaktı onunla. Şu 2 yılda onu deli gibi araştırıp tanıdıysa Taehyung'un bu fikri asla kabul etmeyeceğini düşünüyordu. Başka şartlarda karşılaşıp onu kendine aşık etmek isterdi. Hatta bir an olsun yanından ayrılmamak kokusunu içine çekip doyabilmek... Ama şuan bütün bunlar imkansızdı. Taehyung'un gözünde hırslı bir şirket başkanı ve zorla evlendirilmeye çalışıldığı adamdı.
Aslında Jungkook da olayların bu hale nasıl geldiğini anlamamıştı. O aşkını asla açığa çıkarmamıştı. 6 ay önce dedesi ona gelip şirketin başına geçtiğinde onu biriyle evlendirmek istediğini ve o kişinin çoktan belirli olduğunu söylediğinde artık her şeyin bittiğini düşündü. Aşkını kalbine gömüp kaderine razı gelip kendini işe vermeye karar vermişti. Ta ki evleneceği kişiyi öğrenene kadar. Önce bu gerçeği kabullenmekte zorlandı. Dedesinin yıllar önce dostu Kim Hanhwa ile birbirlerine söz vermeleri üzerine hayatı tamamen değişmişti. Başta her şeyin berbat olacağını düşündü. Taehyung'un asla kabul etmeyeceğini ilk andan beri düşünüyordu. Sonra ise fikrini değiştiren büyükanne Kim oldu.
Büyükanne Kim onu tanımak istediğini eğer o onay verirse torunuyla evlenmesine müsade edeceğini söyledi. Ve böylece Jungkook gizli bir dostluk daha kurdu. Taehyung'u dünya üzerinde en çok seven iki insan buluşmuşta diyebiliriz. Büyükanne Kim, Taehyung'u anlattıkça daha çok aşık olduğunu hissediyordu Jungkook. Çocukluğundan, lise zamanlarından tutun da ilk çizdiği tabloya kadar onu tanımıştı. Haftada bir gün büyükanne Kim'in yanına sanat galerisine gidiyordu Jungkook. Bu süreçte yaşlı kadın dünya üzerinde torununu emanet edebileceği tek kişinin Jungkook olduğu konusuna karar vermişti. Yaşlı kadın büyük bir inançla kadere inanırdı. Onları da bu yaşlılara gençken söz verdirerek kader bir araya getirmişti ve yolları kesişmişti.
Zamanla birbirlerine güvendikçe Jungkook daha fazla gizleyemedi ve 2 yıl önce Taehyung ile yaşadığı tek gecelik ilişkiyi, ona olan aşkını ağlayarak anlattı. Yaşlı kadın çok etkilenmişti. Artık Jungkook'tan emindi. Taehyung için ondan daha iyi bir eş olamazdı. Ölmeden önce ikisinin evlendiğini görmek bu yaşlı kadının tek arzusu oldu. Böylece durumu kendi oğluna ve diğer torunlarına anlatarak Taehyung'un ülkesine dönmesini sağladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |