Bölüm 5: ilk adım

6.9K 558 109
                                    

İkisi de eve geldiklerinde kimseyle konuşmadan odalarına çıktı. Aralarında bir sürü mesafe vardı ama ikisi de aynı şeyi düşünüyordu. "Bir" olmaları için bir umut yeşermişti.

Ertesi sabah Taehyung olanları Ceyn ve Şuşu'ya görüntülü konuşarak anlatmıştı. Taehyung yatağında elinde telefon, onlarla konuşuyordu.

"Kelebeğim sen tam bir odunsun. Ne demek ondan etkilendim ama masaya arkadaşımı davet ettim? Biz seninle ne yapacağız? Çocuk kim bilir ne kadar kötü hissetmiştir. Anlattığına göre hassas birine benziyor."dedi Ceyn.

"Bırak Ceyn bırak yüzüyle tavlamış çocuğu ama konuşunca her şey bitiyor işte. Taehyung'a aşık olduğumda ben de böyle olmuştum. Neyse ki evine bırakmışsın. Ay çok romantik, kelebeğim yuvadan uçuyor ama ben göremiyorum."dedi Şuşu.

Taehyung ise olanları bu ikisine anlatmanın ne kadar yanlış bir fikir olduğunu düşünüyordu. "Tamam kabul ediyorum salaklık ettim, başımın etini yediniz siz kimin tarafındasınız?." dedi Taehyung sahte sinirle.

"Biz haklının yanındayız tatlım. Bence gönlünü alman lazım çocuğun bir şeyler yap." dedi Şuşu. Taehyung kaşlarını çattı ve dudaklarını büzdü. " Neden ben böyle bir şey yapıyorum benim neyim oluyor da? Kabul ettim dedim ama bir ilişki içerisinde değiliz biz onunla Şuşu, ne sıfatla gidip gönlünü alayım?" dedi Taehyung.

"Ben sana diyeyim balım, hangi sıfatla biliyor musun, müstakbel eş sıfatıyla." dedi Şuşu

Ceyn Şuşu'nun kafasına vurdu. "Taehyung bak kendin de söyledin etkilendiğini, hem yaptığın gerçekten hiç kibar bir davranış değil. İlk adımı sen at madem tanımak istiyorsun onu. Hem sen büyük olansın, ilk adımı sen at bakalım." dedi Ceyn.

"Off bilmiyorum bu iş beni çok germeye başladı. Amerika'ya dönüp eski hayatıma dönmek istiyorum. Sizin yanınızda olmak istiyorum. "

"Koca bebek kalk hadi aşk güzel bir şeydir, yaşımız da geldi bak bu kadar iyi kısmeti bulmuşken kaçırma. " dedi Ceyn.

"Peki peki dediğinizi yapacağım, ilk adımı ben atacağım. Sizi yarın havaalanına almaya geleceğim tamam mı, baktım programıma da uygunum hem sizi çok özledim bir an önce görmek istiyorum. " dedi Tae dudaklarını büzerek.

"Oyy kelebeğim bizi mi özlemiş. Hemen geliyor Şuşu'n. Seni sevdiğine kavuşturacak çiftini gerçek yapacak, azıcık bekle!"

"Sizi hiç özlemedim tamam mı yalan söyledim, gelmeyin, hadi kapatıyorum ben!" deyip telefonu kapattı.

Diğer gün Taehyung büyükannesine gidip olanları anlattı. Birazcık dertleştiler. Taehyung sadece tanımak istediğini söyledi, evlilik kısmı için erken olduğunu söyledi. Akşam yemeğini anlattığında da büyükannesi de Ceyn ve Şuşu gibi düşündü.

"Kalk gidiyoruz birlikte gönlünü alalım çocuğun kim bilir neler düşünmüştür. Hem birlikte gidersek bahanen olur. Benim de işlerim var onların şirkette onları hallederim. " dedi büyükannesi. Aslında işi filan yoktu sadece bu iki genci buluşturmak istedi. Taehyung ise büyükannesine direnemedi, direnmek istemedi. Şuşu ve Ceyn'i havaalanında alacağı aklından uçup gitti.

 Şuşu ve Ceyn'i havaalanında alacağı aklından uçup gitti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MI CASA | TAEKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin