Bölüm 23: Sevgilim

4.8K 362 39
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum 💜

JUNGKOOK

O an da elini tekrar belime attı beni kendine çekti ve sonra yatağa yaslandı. O yatakta yatar pozisyondaydı ve ben de onun üzerindeydim. Elleri hala belimi sıkı sıkı sarıyordu.

" Ben sarhoş değilim sadece öyle davranmak istedim. Gayet kendimdeyim. Lütfen öp beni Jungkook. " dedi dudaklarıma bakarak. Bu sarhoş haliyle o kadar güzel görünüyordu ki karşı koymak imkânsızdı. Neden kendimi durduruyorum ki diye düşünerek dudaklarına yaklaştım. Anında gözleri kapanmıştı. Bu istekli hali ağlamama sebep olacaktı. Ama neyse Taehyung'un varlığına şükür seanslarımı sonra yapardım.

Dudaklarına yapışmamla bana karşılık vermesi bir oldu. Ben yavaş ve masum bir öpücük niyetiyle dudaklarına yapışmışken onun buna hiç niyeti yoktu. Beni yemek ister gibi büyük bir istekle öpüyordu.

Taehyung ayakları yataktan sarkacak şekilde yatarken ben de üzerinde uzanıyordum. Vücudunun her bir parçasını hissediyordum. Aramızda mesafe olmasına müsaade etmiyordu. Bir eli sıkı sıkı belimdeydi hâlâ. Yavaşça okşuyordu belimi. Sadece elleriyle belimi okşaması bile beni kendimden geçirecekken birde böyle tutkulu bir şekilde beni öpüyor olması karnıma ve bilirsiniz başka taraflarıma sancı girmesine neden oluyordu.

Benim amacım onu masumca öpüp yatağına yatırmaktı ama o bu kadar istekli bir şekilde beni öperken beynim düşünemiyordu. Sert bir şekilde alt dudağımı emmeye devam ediyordu. Ben de karşılık vermeye çalışıyordum. Üst dudağımı sertçe ısırdığında refleksle gerçi çekildim.

" Uff çok acıdı ne yapıyorsun Taehyung?" dedim dudaklarımı büzerek. Hâlâ kucağında olduğum için ve ellerini belimde sıkı sıkı tuttuğu için çok fazla geri çekilememiştim burunlarımız dip dibeydi.

" Çok mu acıdı? Öpeyim de geçsin. " diyerek yatakta yerlerimizi değiştirdi. Ben yatakta yatarken o üzerime eğilmişti.

" Tamam, artık öpmek yok. Uyuyacaksın, yarın işe gidecek olan ikimiziz sabah mızmızlanırsan seni evde bırakır giderim. " dedim. Bu dediğime sanki karşısında bir çocuk varmış gibi kıkırdadı. Ve tekrar pozisyonunu değiştirdi. Bacaklarını iki yanımdan sarkacak şekilde kucağıma oturdu. EVET KUCAĞIMA. Beni her hareketiyle delirtmiyormuş gibi...

Ben şokla ona bakarken üst bedenimi yataktan ayırıp kalkmaya çalıştığımda omuzlarımdan tekrar itti beni yatağa. Bakışları o kadar baştan çıkarıcıydı ki. Her şeyi boş verip onu altıma almak istiyordum. Ama bir çift olarak ilkimizin Taehyung yarı sarhoşken ve bu kadar yorgunken olmasını istemiyordum. Hem yine hatırlamama ihtimali vardı. Bunu yeniden yaşamak istemiyorum. Olacak olan illaki olacaktı fakat bu sefer hayatımız boyunca aklımıza kazınacak bir gece olarak özel olmasını istiyorum.

Benim bir şey yapmama izin vermeden tekrar bana yaklaştı fakat bu sefer boynuma. Dudaklarımı öptüğü gibi sert öpmüyordu bu sefer kokumu içine çekerek yavaşça sever gibi öpüyordu boynumu.

" Sen çok güzelsin Jungkook. Neden bu kadar geç kaldım sana? Artık geç kalmak istemiyorum. Senin tenini hissetmek istiyorum. " dedi kulağıma yaklaşarak. Ben o sıra biraz şoka girmiş olduğum için tepki verememiş olabilirim. Birkaç saniye sonra kendime geldiğimde başı boyun girintimdeyken elimi saçlarına attım ve okşadım.

" Seni ne kadar istediğimi tahmin dahi edemezsin. Ama bu sefer böyle olmasını istemiyorum. Sana çok daha güzel bir gece yaşatacağım söz veriyorum. Hadi uyuyalım lütfen daha fazla çileden çıkarma beni. "

"Bu sefer derken ne demek istiyorsun. " dedi kafası karışmış şekilde. Ben cevap vermedim ve tekrar konuşmasına izin vermeden önce yatakta oturur pozisyona geldim sonra da o hala kucağımdayken ayağa kalktım. Ani hareketimden dolayı afalladı ve düşeceğini sanıp sıkıca boynuma sarıldı. Kafası boynumdaydı nefesinin sıcaklığını hissediyordum.

MI CASA | TAEKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin