Geciktiğim için üzgünüm. Umarım çok seversiniz bölümü. İyi okumalar. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum💖
JUNGKOOK
Uzun geçen bir gecenin ardından sabah Taehyung'un kokusuyla uyanmıştım. Duş alıp tekrar yatağa gelmişti. Arkamdan sarılıp omzuma öpücüklerini bıraktığında kendime gelmeye başlamıştım. Bir yandan omzumdan boynuma doğru öpücüklerini bırakıp bir yandan da kıkırdamaya devam ediyordu. Kocaman bir mutluluk hissiyle dolmuştu vücudum. Bende ona katılıp elimi kafasına götürüp saçlarını okşadım, daha çok kendime çektim. Onu kendime çekmeme karşılık o da ellerini daha sıkı sarmıştı belime.
Ben hala üstüm çıplak bir şekilde yorgun argın yatarken onun çoktan duşunu almış ve enerjik bir şekilde yatağa gelmiş olmasını kıskanmıştım. "Omuzların bile çok tatlı öpmeye doyamıyorum. Oh her yerini öptüm ve doydum. Ama bu kalkıp bana kahvaltı hazırlaman gerektiği gerçeğini değiştirmez Jungkook. Ve günaydın sevgilim." Sevimlice konuştuktan sonra çenemden tutup kendine çevirmişti yüzümü sonrada dudaklarıma öpücük kondurmuştu.
Boğuk çıkan sesimle konuşmaya çalıştım bende hale uykuluydum. "Günaydııın. Nasıl bu kadar enerjik olabiliyorsun Taehyung? Kalçan filan ağrımıyor mu gel birlikte uyuyalım hmm?" deyip onu göğsüme yaslayıp uyumaya devam etmeye çalışmıştım o da fırsat bilip iyice üzerime yerleşmişti bacaklarını da atarak. Aniden kafasını kaldırıp bana bakarak konuşmaya başladı hala üzerimde yatıyordu.
"Hayır hiç ağrımıyor çok naziksin bana karşı. Ben sert seviyorum diyorum dinletemiyorum ki bak bi-" ağzına elimle kapatıp konuşmasını engelledim.
"Sus sevgilim bir tanem! Bu kadar açık sözlü olma lütfen."
"Utandın mı Jungkook? Aww ama ben yerim bu minik bebeği. Evleniyoruz biz utanma artık. Yakında kocam olacaksın."
"Utanmadım ne alakası vaar. Hadi kalk kahvaltı hazırlayım sana. Sonra çıkarız."
"Bugün yine damatlık provamız var unutmadın demi? Birde kızma ama sana bir şey diyeceğim."
"Unutmadım şirkette işim uzun sürmez yetişirim. Söyle bakalım ne diyeceksin ben sana hiç kızar mıyım?" saçlarını okşayıp saçlarını öptüm ve konuşmasını bekledim.
"Bugün annemlerde gelecekmiş. Senin annen ve benim annem. Birde büyük annem gelecek. Ben sadece büyük anneme tamam demiştim ama annemde kıskandı ve gelmek istedi. Bizi damatlıkla görmek istiyormuş. Sonra büyük annem dedi ki Bayan Jeon darılmasın onu da çağıralım. Bunlar olurken ben ağzım açık olanları izliyordum tıpkı şuan senin yaptığın gibi."
"Taehyung ya! Off annenden ne kadar çekindiğimi bilmiyor musun? Seni elinden almışım gibi davranıyor. Sürekli bir laf sokmalar filan. Kötü gelin muamelesi yapıyor resmen. Her hareketime kusur buluyor. Geçen sen yanımızdan ayrıldığında onunla 1 dakika yalnız kaldık. Bana yemek yapabiliyor musun diye sordu. Bende evet efendim yapabiliyorum mutfakta iyiyimdir dedim. Benim Taehyung'um her yemeği yiyemez biliyor musun filan dedi. Sanki evimizde yemek yapan yardımcı olmayacak ben sana her gün yemek yapacakmışım gibi konuştu." dedim dudaklarımı büzerek.
Taehyung o kadar keyiflenmişti ki sözlerimle kahkahalarını tutamıyordu. Annesiyle olan diyaloglarım çok hoşuna gidiyordu. Benim can çekişmemden acayip zevk alıyordu.
"Aşkım bebeğim sende deseydin senin oğlun yemek yapabiliyor mu asıl diye. Galiba ben evleniyorum diye bunalıma girdi. Evin en küçüğü benim ya. Hanhwa grup hanımı olsa bile oğlunun yemeğini düşünüyor işte canım annem."
" Beni annem hiç sana bir şey diyor mu bak. Ayrıca sen zaten onlarla bile yaşamıyordun ki. Ah gerçekten bana böyle yapması çok saçma."
"Senin annen benimle iletişime geçmiyor direkt Jungkook. Çok garip gerçekten. Biriyle evlendiğinde ailesiyle de evlenildiğini söylerlerdi ama kendimi hiç böyle şeylerin içinde düşünmezdim. Ama eğlenceli geliyor çünkü seninle yapıyorum bunları." Deyip gülümsedi başını tekrar göğsüme gömerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |