Taehyung Jungkook'un evine vardığında arabadan inip kapıya doğru yürüdü. Elinde aldığı atıştırmalıkların poşetleriyle gelmişti. Galeriden çıkıp direkt buraya geldiği için üzerinde siyah dar bir pantolon ve beyaz yakasız bir gömlek ile siyah ince düğmesiz ceketi vardı.
Jungkook 3 katlı bir villada yaşıyordu. Bahçeli ve modern bir eve sahipti içerisinde çok vakit geçiremese de.
Taehyung bahçe kapısını çaldı ve kapı otomatik açılmıştı. İçeri girip özenle düzenlenmiş bahçeden kapıya doğru yöneldi.
(Jungkook'un evi)
Bahçedeki çiçeklere ve diğer bitkilere bakarak ilerlerken bakışını kapıya yönelttiğinde ışık saçan gözleriyle kapıda onu bekleyen Jungkook'u gördü. Üzerinde bol bir tişört altında siyah dar bir pantolon vardı. Jungkook'u takım elbise dışında bir kıyafetle ilk görüşüydü. Ayrıca normal halinden daha enerjik duruyordu özellikle bakışları ve onu gördüğünde oluşan gülümsemesi.
Jungkook Taehyung'u görünce kapıyı tamamen aralayıp "Hoşgeldin" dedi sıcak gülümsemesiyle.
Taehyung bir kaç adım daha atıp kapıya geldi. Şimdi karşı karşıya duruyorlardı.
"Hoş buldum. Evinin bahçesi çok hoşmuş. Ayrıca seni takım elbise dışında bir şeyle görmek rahat hissettirdi. Sevimli olmuşsun." dedi kare gülümsemesiyle. Elinde olsa kafasına elini uzatıp saçlarını karıştırırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |