Oyların ve yorumların azlığı beni üzüyor tam yeni bölüm yazacaktım ki hevesim kaçtı...
Taehyung'un önünde hıçkıra hıçkıra ağladıktan sonra biraz da olsa kendimi iyi hissediyordum. En son Taehyung için ağlamıştım ama şimdi Taehyung'un kollarında teselli bulmuştum. Beni güzelce sevip işleri yoğun olduğu içinde hiç içine sinmese de yanımdan ayrılmak zorunda kalmıştı.
Ama akşam beni şirketten alma konusunda ısrarcı olmuştu. İşim bittiğinde onu arayıp haber vermemi tembihlemişti. Bende sevgilimin dediğini yapıp işim biter bitmez aramıştım onu. Biraz ilgiye ihtiyacım olduğunun bende farkındaydım. Bu yüzden hiç hayır demedim ve ellerimden tutup beni dilediği yere götürmesine izin verdim. Götürdüğü yer ise tabii ki de kendi evinden başka bir yer değildi.
Nişanımızı yaptıktan sonra medyanın ilgisini kaybetmesini beklerken ilgi daha da artmıştı. Ne zaman dışarı çıksak sadece medya ile sınırlı kalmıyordu fotoğrafımızı çeken kesim. Elindeki akıllı telefonlarıyla her şeyi çekmeye meraklı olan insanlar bizi de çekmeyi ihmal etmiyordu. Sürekli izlenilme duygusundan ve biz ne kadar hakkımızda konuşulanları umursamasakta şirketlerimizin itibarı söz konusu olduğundan, dikkat ediyorduk. Bu yüzden de arada öğle yemeğini birlikte yemek için dışarı da yemek dışında vaktimizi evlerimizde geçiriyorduk. Şimdiden evli gibi hissediyordum bu yüzden bazen. Bu duygu tatlı bir huzurun yanında beni evliliğimize dair heyecanlandırıyordu da.
Şimdi de yine her zaman ki gibi onun evindeydik. Kısa sürede alıştığım bu ev artık bana da ev gibi hissettiriyordu. Sevdiğim adamın kollarında öylece uzanırken dünya üzerinde beni mutsuz edebilecek herhangi bir şey yoktu. Taehyung ile kendi deyimimizle her hafta sonunu "tembelce" geçirirdik. Akşamları ise nasıl sonlandığı ortadaydı. Şimdi ise hafta içi olmasına rağmen Taehyung aynı ritüeli uygulamıştı. Sırtımızı yatak başlığına vermiştik, başımı onun göğsüne yaslamıştım. Ayrıca bize birer kadeh şarap eşlik ediyordu. Tamamen çıplaktık, üzerimizde ince bir örtü vardı. Taehyung beni çok güzel sevmişti. Bütün hüzünlerimden, vücudumun her bir zerresinden tek tek öpmüştü. Biliyordu ki öpücükleri benim tek ilacımdı.
Hala sırtımın sağ tarafı onun çıplak göğsüne yaslıydı. Şarabımı çoktan bitirip yatağın kenarındaki komodine koymuştum. Kafamı kaldırıp çenesinden öptüm ve gülümsedi. Sol elini başımın arkasına yaslayıp uzaklaşmamı engelledi ve dudaklarımızı birleştirdi.
"Sabah dünyam yıkılmışçasına mutsuz hissederken şimdi her şeyi unuttum. Kim Taehyung ve değerli vücudu yeterliymiş bunun için. Dünyam senin etrafında dönüyor. Korkuyorum artık bir şey olacakta bozulacak diye. "
"İstersen seni daha fazla mutlu edebilirim. " deyip dudaklarını boynuma yönlendirirken üzerime çıktı. Hala tamamen çıplaktık üzerimizdeki örtü dışında. Ve o beni çıldırtmak ister gibi boynumu emiyordu. Boynumdan ayrıldığında tam kasıklarımın üzerine oturup konuşmaya başladı sevimli bir şekilde.
"Devam etmek isterdim ama yarın ikimizde çalışıyoruz bebeğim. Sevgilin seni daha fazla mutlu edemeyecek azla yetinmelisin. Bir dahakine daha iyi bir performansla geleceğim. " deyip dudaklarını yaladı. Ama Taehyung söz konusu olduğun basit bir dudak yalama bile erotik bir olaya dönüşüyordu. İma ettiği şeyleri düşününce de zaten erotik algılamak benim hatam değildi.
"Kes şunu. Elimde olsa seni yatağımdan asla ayırmam zaten. Ama bu konuyu kapatalım senden beni yatakta mutlu etmeni beklemiyorum bunun için başka yollarda var. Hem yatakta da yeterince mutlu ettin zaten. Of ben ne diyorum ya?" Saçma cümlelerim karşısında başını geriye atarak kahkaha attı. Hala kucağımda olduğu gerçeğini es geçemeyeceğim tabii ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |