Bölüm 39: Rutin evlilik hayatı

2.9K 227 76
                                    

Finale son 1 bölüm... Fazlasıyla uzun yazmışım bölümü. Umarım seversiniz. Ne yazdığım konusunda bir fikrim yok yine😔 Kendim fazlasıyla mutsuz olsam da güzel şeyler yazmak istedim🌼 Diğer bölümü de yarın paylaşıp bitireceğim. İyi okumalar💕

cuyeoni 💜

Taehyung işlerini erken bitirdiği için galeriden çıkıp eve erken gelmişti. Üzerini değiştirip salona geldi. Kanapeye yayılıp telefonda takılırken Jungkook'un mesajını gördü. Gelirken bir şey isteyip istemediğini soruyordu. "Evde ne var ne yok bilmiyorum ama sadece sen gelsen yeter bence" yazıp gönderdi. Eşinin gelmesini beklerken kanapede gözleri kapanmaya başlamıştı bile çoktan. Hem yorgun hem de aç olmasına rağmen yemek yemek için Jungkook'u bekliyordu. Akşam yemeklerini birlikte yemek aralarında oluşmuş sözsüz bir kural gibiydi. Tüm gün ayrı duran çift, akşam eve geldiklerinde yemek yerken iş yerinde olup bitenleri, gün içinde yaşadıkları şeyleri birbirlerine anlatıp tatlı tatlı sohbet ediyorlardı. Günün yorgunluğu bu kısacık zaman diliminde uçup gidiyordu ikisi için de.

Taehyung yarım saattir şekerlemesini yaparken Jungkook çoktan eve gelmişti. Evdeki sessizliği fark edince etrafta göz gezdirdi. Kanapede büzüşmüş uyuyan bedeni görünce kocaman gülümsedi. 6 aydır evli olmalarına rağmen ona olan aşkı hiç azalmamıştı. Tam tersi onunla birlikte yaşadıkça her gün daha fazla aşık olduğunu hissediyordu. Kıyafet odasına gidip üzerine tam oturan takımını değiştirip rahat ev kıyafetlerini giyindikten sonra salona indi tekrar.

Yanına adımlayıp yere çöktü onu uyandırmadan. Kafasının eşinin karnına yaslayıp yüzünü izledi. Onun aksine kassız ve yumuşak karnı olan Taehyung'un göbeğini çok sevimli buluyordu. Üzerindeki tişörtü sıyırıp karnını öptüğünde uyuyan beden kıpırdandı. Elini karnının üzerinde yatan Jungkook'un saçlarına daldırıp sevdi. Esneyerek konuşmaya başladı.

"Karnımda bir bebekte taşımıyorum ki neyini seviyorsun bu kadar." Dalga geçti Taehyung.

"Bir bebeğe gerek yok senin göbeğin her şeyden sevimli. Yumuşacık baksana. " Tekrar öpücük kondurdu kafasını yasladığı tene.

"Benim göbeğim yok bir kere yalan söyleme!" Jungkook kafasını kaldırıp seslice güldü.

"Tamam bebeğim yok. Bir şey demedim ben. Senin her yerin sevimli zaten. Ben her yerine tapıyorum. "

"Hala dalga geçiyorsun ama." Taehyung dudaklarını büzdü.

"Hayır neden dalga geçeyim. Harika bir fiziğin var hayatım. Her gün yüz kez seni düşünüyorum." Taehyung'u kucağına alıp yemek masasına götürdü.

Onu bıraktıktan sonra dolaptan hazır yemekleri çıkarıp ısıttı. Eve iki ginde bir gelen görevli kadın hem temizliğe hem yemeklere bakıyordu. Pilav makinesinden de iki kase pilav alıp yerleştirdi masaya. Her şey tam olduğunda kendi de oturdu masaya. Jungkook fazla aç olduğu için direkt yemeye başladığında karşısındaki adamın hala beklediğini görmüştü.

"Neden yemiyorsun Taehyung beğenmedin mi?"

"Ben gerçekten kilo aldım. İştahımı kaçırdın."

"Saçmalama böyle çok sevimlisin gayet normalsin. Yanaklarının ve göbeğinin minicikte olsa çıkmasına bayılıyorum. Kalçalarından bahsetmiyorum bile."

"Sapıksın sapık!"

"İnsan kocasına der mi bunu. Övüyoruz o da suç oluyor." Jungkook büyük bir parça et ile dolu dolu kaşık pilavı ağzına sığdırmaya devam ediyordu.

"Aynı şeyleri yiyoruz neden kilo alan ben oluyorum? İnsanlar evlilik yaramış diyor beni görünce. Evlenen erkekler kilo alıyormuş. Sende niye tık yok hala kaslı kaslı dolanıyorsun ortalıkla hulk gibi. "

MI CASA | TAEKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin