TAEHYUNG
Kahvelerimizi alıp Jungkook'un odasındaki koltuklara oturmuştuk. Kahveden bir yudum alıp ona döndüm. Ne diyeceğimi merak ediyor olmalı ki bakışları hemen bana döndü.
" Toplantını iptal etmene gerek yoktu. Ben sadece selam vermeye gelmiştim. " dedim. Şokla gözleri açılmıştı." O yüzden mi gelir gelmez boynuma atladın herkesin içinde hem de? İstersem şimdi gidip toplantıya başlayabilirim. Bunu mu istiyorsun? Ahh gerçekten beni delirtmek mi istiyorsun?" Ellerini alnına koyup koltuğa yaslandı.
" Hayır gitme burada duracaksın. Ayrıca ne var sarılmasa mıydım? İstemiyor musun bana sarılmak? " diyip dudaklarımı büzerek kafamı başka yöne çevirdim.
" Şu konuştuğumuz şeylerin saçmalığı ile daha yeni yaşadığımız dakikaların zıtlığı. Neden kabul etmek istemiyorsun sarılmak istedin ve sarıldın ben de memnuniyetle karşılık verdim ve sadece senin için toplantımı iptal ettim. İzin versen daha neler yaparım senin için ama sen bilmiyorsun."
" Neler yaparmışsın çok merak ettim şuan. " diyip sırıttığımda o da güldü. Şuan gerçekten saçmalıyorduk. Amerika'dan yeni dönmüştüm ve konuştuğumuz şeylere bakın.
" Bunu sonra yeri ve zamanı geldiğinde tek tek göstereceğime emin olabilirsin Taehyung. " diyip duraksadı sonra konuşmaya devam etti. "Amerika nasıldı tamamen hallettin mi işlerini?"
"Evet her şeyi bitirdim ve öyle geldim. Dün akşam indim Kore'ye ve sana sürpriz yapmak istedim, direkt şirkete geldim. " dedim.
"Hayatımda gördüğüm en güzel sürprizdi. Daha güzellerini bekliyor olacağım senden. " dedi. Ben de kafamı salladım gülerek.
"1 hafta daha boşum sonrasında artık galerinin başkanı sayılırım. Ah görüyor musun işte tam şuan eşitlendik ikimizde başkanız. "
" Sence de çok uyumlu değil miyiz? Baksana sen de artık başkansın efsane bir çift oluruz düşün bence. Herkesin kıskandığı ve zirvede bir çift. Harika bir başkan olacağına eminim. Seni başkan olarak hayal etmek zate- " öksürüp cümlesini bitiremedi. Kahkaha attım bu haline.
" Hayallerini süslediğimi bilmiyordum. Neyse yanakların kızardı şimdiden üzerine gelmeyeceğim. Kendime yeni bir ev aldım. Taşındığımda seni, Ceyn'i ve Şuşu'yu yemeğe davet etmeyi düşünüyorum. Gelmek istersin değil mi?"
"Tabii ki isterim bu da soru mu Şuşu'yu ne kadar sevdiğimi biliyorsun onun için kesin geleceğim, senin evini görmek için meraktan çatlayacağımdan değil. " dedi.
"Evet evet tam da bu yüzden gelmelisin ama seni Ceyn'e söyleyeceğim. " diyip ayaklandım. O da yüzünü astı.
"Senin için toplantımı iptal ettim ben daha çok kalmalıydın. " diyip surat astı tavşan. Büzülen dudaklarını yemek istiyorum.
"Başka zaman artık yapmam gereken işler var. Sen de git ve toplantını yap koca bebek. Şirketin benim yüzümden aksamasını istemem. Ayrıca çalışanların bana hiç iyi bakmıyorlardı. Galiba nefret alıyorum. " dediğimde yüzünü sinirli bir ifade aldı.
" Senin hakkında herhangi yanlış bir şey söylesinler onları kovarım. Onlar kim de senden nefret edecekler. " dedi. Elimi omzuna attım.
" Sakin ol sadece şaka yaptım. Kimseyi kovmak yok sen tavşan bir başkansın kendine gel." dediğimde o da kıkırdadı. Bir süre öylece kaldık. İkimiz de nasıl vedalaşacağımızı bilemedik. Dakikalar öncesinde burun buruna olan biz değilmişiz gibi... İlk adımı atan ben oldum kollarımı uzatıp sarıldım.
1 Hafta sonra
Evim artık çoktan hazırdı. Bugün Jungkook'u ve kızları evime davet etmiştim. Kızlar çoktan gelip bana yardım etmişlerdi. Yemekleri zaten eve gelen yardımcı kadın yapıp gitmişti her şey hazırdı. Bir haftadır ev işleriyle ilgilendiğim için Jungkook'la görüşemedim. Yine özlemim zirvedeydi. Telefonda konuşmuştuk ama yüzünü görmemiştim çünkü onun da işleri çok yoğundu bazen gece bile konuştuğumuzda şirkette olduğunu söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |