Bölüm 21: Fotoğraf

5.1K 392 67
                                    


Herkese merhabalaar💜 Mi Casa sonunda 1k olmuş🎉 Kutlamak için yeni bölüm atıyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. Oy veren yorum yapan herkesi tek tek öpüyorum😘

cuyeoni olmasa böyle bir şeye girişmezdim bile. Bu fic ikimizin❤

JUNGKOOK

Hâlâ sabah yaşananların gerçekliğini sorgulamaya devam ediyorum. Ben gerçekten onunla öpüştüm mü? Ve o konuşulanlar gerçek miydi? Seokjin, Namjoon ve Yoongi hyungları odama çağırıp önemli bir toplantı yapacağımızı söylemiştim. Önemli toplantımızın konusu tabii ki de benim aşk hayatımdı. Onlara yüz bin kez baştan sona sabah yaşananları anlattım. Sabırla beni dinlediler. Tabii ben her anlatışımda tekrar tekrar feels geçiriyordum orası ayrı.

Bana kendimi biraz sakınmamı ve Taehyung’un burnunun sürtülmesini sağlamamı söylediler. Depresyon sürecimin en yakın takipçileri olarak hepsi birer Taehyung düşmanı kesilmişti. Aslında tanısalar çok severlerdi de ben anlatınca yanlış tanıdılar sevdiğim adamı. Her zaman kötü yönlerini anlattığımdan olmuş olabilir. Ama ne var yani sanki Taehyung’tan yana yüzüm mü güldü? Ne kadar çektirdi bana insafsız hâlâ çekiyorum. Ama bu, akşamki yemeğe şimdiden hazırlandığım gerçeğini değiştirmez.

İlk randevumuz sayılırdı bu. Daha önce Amerika’da da birlikte takılmıştık o akşam ve o Kore’ye ilk geldiği günde birlikte yemek yemiştik ama bu akşam ilk kez birbirimize karşı olan hislerimizi bilerek orada olacaktık. Bunu düşününce bile kalbim pır pır ediyor. Zaten tüm gün aklımdan çıktığı mı var? Tüm gün sırıtarak onu düşündüm ve zihnimde binlerce kez tekrar tekrar öpüştük. Onunla öpüşmek dünyanın en güzel hissiydi. 

Çalışanlar arasında delirdiğim konusunda dedikodular yayılmış. İşten kovulmak istiyor galiba canları eee bende seve seve kovarım. Zaten bir ara Taehyung şirkete geldiğinde onu gözleriyle yiyenler vardı. O kesimle birlikte arkamdan konuşanları da toplu işten çıkarma adı altında bir ara kovmalıyım. Kendi şirketimdekileri hallederim de, galeri de Taehyung’a sarkanlar konusunda ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Park Bogum için seri katil tutma planlarına başlamayı düşünüyorum. Bu kadar parayı boşa kazanmıyoruz tabii ki bir işe yarasın.

Akşam onu almaya ben gidecektim. Ah evet sevgilimi işten alıp yemeğe gideceğiz. Ne kadar harika değil mi? Sevgilim Taehyung’u… Bana saat 6’da işinin bittiğine dair mesaj attı. Bende biraz onu bekletmek adına saat 7’ de yanında olmaya karar verdim. Ben onu çok bekledim o da beni beklesin. Evet 1 saat çok uzun süre(!)  biliyorum fazla insafsızım ama ben çektim o da çekecek.

Asistanlarımdan birine evdeki sevdiğim şık takımlardan birini getirttirdim. İlk randevumuzda şık olmalıyım diye düşündüm. O ne giyse yakışır ama benim onun yanına giderken özenmem güzel giyinmem lazım. Ne kadar geç gitmeye uğraşsam da daha fazla dayanamadığım için saat tam 7’de galerideydim. Galeriye adım atmamla resmen bana bir ateş bastı. Şimdi ben odasına girince yine öpüşür müydük ki? Bu sefer de ben mi öpsem acaba? Şap diye dudaklarına yapışsam ne yapabilir ki?

Odasına yaklaştığımda beni gören asistanı hemen kalkıp beni selamladı ve Taehyung’un beni beklediğini söyledi. Aşkım benim gerçekten çok beklettim ben onu. Nasıl olur da böyle gecikirim. Hyungların sözlerini dinlememeliydim. Taehyung mesaj atar atmaz ona koşmalıydım.

Odaya girmemle birlikte onu masasında kitap okurken bulmuştum. Şirin mi şirin gözlüklerini takmıştı. Okuduğu sayfayı bitirip kafasını kaldırmasıyla yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu. Kapıyı kapatıp içeri girdim. O da ayağa kalktı. İkimizde konuşmuyorduk sadece gülümsüyorduk, huzurla.

MI CASA | TAEKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin