Oy ve yorumlarınızı bekliyorum❤JUNGKOOK
İçeri girdiğimizde görevli kişi yerimizi göstermişti. En şık masaya rezervasyon yaptırmıştım. Etrafta çok fazla masa yoktu. Gürültülü bir yer değildi çünkü bunun için para ödüyordu gelen insanlar zaten. Lezzetli yemekler yiyip, sakin bir ortamda karşıdaki kişiyle sohbet edebilmek için.
(Yemekten Jungkook ve Taehyung)
Taehyung ve ben de işten geldiğimiz için yorgunduk zaten bu yüzden hemen yemekleri söyleyip yemeğe başladık. İkimizin de sevdiği çok fazla yemek vardı. Damak tadımızın bu kadar uyuştuğunu fark edince çok sevindi. Yemek yerken minik bir bebeğe dönüşmesi beni bitiriyordu. Bazen cidden o dudaklarını bilerek beni delirtmek için büzdüğünü düşünüyordum. Dünya üzerinde sadece o lokma varmış gibi ağzına atıp dudaklarını büzerek memnun bir ifadeyle yemeye devam ediyordu. Bende yemek yemeyi seviyordum ama şuan ona bakmak daha cazip geliyordu.
“ Jungkook lokmalarımı mı sayıyorsun? Beni izlemeyi bırak da yemeğini ye artık. Çünkü biraz daha bakmaya devam edersen beni yiyecek gibi bakıyorsun. “ dedi gülerek ve göz kırptı. Söyledikleriyle ve yaptığı hareketten dolayı beni bir öksürük tuttu ama çabuk toparladım. Ona ne kadar aşık olduğumun oldukça farkındaydı gerçekten artık saklamaya çalışmama da gerek yoktu ama açık sözlülüğü beni bir an afallatmıştı.
“ Evet seni yemeyi tercih ederdim aslında. O kadar peşinde koştuk hak ettim bence. “ deyip göz kırptığımda inanamaz gözlerle bana bakarak güldü ben de ona güldüm.
“ Berbat flörtleşiyorsun. Ayrıca bugün gelip seni öpen bendim kim kimin peşinde koşmuş? Bu ilişkinin mimarı benim “ dedi. Beni sinir ediyordu ama deliler gibi aşıktım işte. İnsan aşık olacağı insanı seçemiyordu. Seçsem de onu seçerdim ben kimi kandırıyorum…
“ Tamam sustum yemeğimi yiyorum. Hem ben de seni öptüm ödeştik. “ dediğimde ikimizde gülüştük.
“ Seni öpen bendim ama ilk kıskanan sendin. Ama dün gece gerçekten kafayı yiyeceğimi düşündüm. Jungkook seni alıp eve kapatmak istiyorum bir daha onlarla görüşme diye. “ dedi kaşlarını çatıp istemsizce dudaklarını büzerek. Şuan sinirli olması lazımdı ama acayip sevimli duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |