Bölüm 24: Dudakların ile bir kuş yaratalım

4.7K 357 68
                                    

Sonunda yeni bölüm atabildiim. Oy ve yorumlarınız bekliyorum. Bu arada 2k olmuş Mi Casa💜 Okuyan, oy veren ve yorumlarıyla beni yalnız bırakmayan herkese teşekkürler.

Okurken lütfen medyayı da dinleyin harika bir şarkıdır. İyi okumalar.

JUNGKOOK

Yaklaşık 3 hafta 2 gündür sevgiliydik ve tahmin edersiniz ki bu süre hayatımın en güzel zamanı filan olabilir hatta kesinlikle öyle. Her gün onu hak edecek ne yaptım ben diye kendimi sorguluyorum ama bir cevap bulamıyorum. Cidden önceki hayatımda ülke filan kurtardım galiba.

Her şey fazlasıyla mükemmeldi. Sözleştiğimiz gibi akşam iş çıkışları birbirimizi işten alıp akşam yemeğini birlikte yiyorduk. Bazen öğle yemeği için vaktim olursa yanına kaçıyordum. O ne kadar bana kızsa da ben her boşluğumda kendimi ona giderken buluyordum. Ne kadar görüşürsek görüşelim ona doyamıyordum. Kare gülüşü yaşama sebebim olmuştu. Yüzü asıldığında hemen onu memnun edecek bir şeyler yapmak istiyordum. Gerçi yüzü asılınca da ayrı bir sevimli oluyor şimdi. Durup dururken feels geldi galiba.

Rutinimizi bozan tek şey geçen birlikte yemek yerken bizim fotoğraflarımızı çekmeye çalışan gazeteciler olmuştu. Nasıl tanındık ve mekâna giriş yapabildiler bilmiyorum. Apar topar kalkıp saklanmaya çalıştık sanki kötü bir şey yapıyor gibi. Taehyung ilişkimizi saklamak istediği için bunu yapmıştık. Ona asla kırıldığımı belli etmiyordum ama yine de garip bir hava oluşmuştu aramızda. İlişkimizi etkilediği için o restorandı kara listeye ekledim bir daha gitmeyeceğiz.

Onun dışında gayet güzel ilerliyorduk nereye varacağını bilemesem de onunla olan tüm vaktimi en güzel şekilde geçirmek istiyorum. Onun için her şeyi yaparım bir gün ayrılmak isterse galiba tek yapamayacağım şey bu. Neden böyle negatif şeyleri düşündüğümü ben de bilmiyorum. Taehyung ile böyle olmak o kadar imkansız geliyordu ki sanki mutluluğumuzu bozacak bir şey olacakmış gibi kendimi kötü senaryolar kurarken buluyorum bazen. Bunun nedeni onun ilişkimiz konusunda kendinden emin olmayışı ve eğer birbirimizi sevdiğimizi ilan edersek kendimizi bir anda evlilik hazırlığında bulacak olmamız.

Diğer kafama takılan konu ise ailemin baskısı şu sıralar. Onlara Taehyung ile olan ilişkimi anlatamıyorum ya da ümit veremiyorum. Babamın bu konuda oldukça sert olması da beni korkutuyor. Ona kalsaydı şimdiye ortaklarımızdan birinin kızıyla ya da oğluyla çoktan evlenmiştim. Şirket konusunda oldukça hırslı tıpkı benim gibi. Hırsımı babamdan almışım ama bu özelliğime lanet etmeye başladım bir süredir. Tüm sıkıntılarımın sebebi Taehyung olsa bile bu dünyada nefes almamı sağlayan tek kişi de o. Bu yüzden ona hiçbir endişemi belli etmek istemiyorum. Sabahımı da gecemi de güzelleştiren o oluyor.

Bugün de onun sevimli mesajlarıyla güne uyanmıştım. Ah keşke her güne birlikte uyanabilseydik. Yatağımdaki yastığa değil de ona sarılmak isterdim. Onun sarıldığı yastık olmak isterdim. Bunun da ancak evlilik ile olacağının farkındayım, evet. Bir gün o da olacak. Ama ne zaman bilmiyorum. Taehyung daha büyükannesine bizden bahsetmedi. Bayan Kim beni sıkıştırıyor olsa da ona ilişkimizi anlatmadım, sadece arkadaş olduğumuzu söyledim. Taehyung’un bu tavrı beni birazcık korkutuyor. Benimle evlenme gibi bir düşüncesi olmamasından değil de evlenme gibi bir düşüncesi olmamasından korkuyorum.

Kafamdaki kötü düşünceleri uzaklaştırıp sevgilime bir mesaj yolladım. Bugün günlerden cumartesiydi. Ve yarın ikimiz de boştuk biliyordum.

Jungkook: Yarını tamamen bana ayırmaya var mısın? Sadece ikimiz.

Taehyung:Teklifin kalbimi çarptırıyor. Detayları öğrenebilir miyim? İkimiz başbaşa ne yapıyoruz?

Jungkook: Olay sextinge döndü benim de kalbim çarpıyor ehe tamam ciddi oluyorum. Yarın bana gelir misin? Hep dışarılarda buluşuyoruz seni doya doya öpmek istiyorum. Sana yemek de yapacağım.

MI CASA | TAEKOOK ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin