cuyeoni için geçmiş doğum günü hediyesi ♡ Doğum günüsü 5 ağustostu ama ne yapsam da yetiştiremedim malesef. Olsum bize her gün doğum günü bence sbshsksss tekrardan iyiki doğdun💜 Umarım beğenirsin.
Final bölümüne geçmeden önce reklam yapmak istiyorum sizleri diğer ficlerime bekliyoruuum. Winters Tale düz yazı, Me&u bitmiş bir text, Smart is the new sexy ise bitmiş bir text. Ve son ficim COOL DADS.
Hepsi benim bebeklerim sizleri diğer ficlerime de bekliyoruuum💜
Şimdi iyi okumalar💖 Yorumlarınızı bekliyorum...Zaman su misali akıp giderken evliliğimizin beşinci yılına ne ara gelmiştik farkında bile değildim. Yanımda sinirli ifadesiyle arabayı süren adama baktığımda kahkahalarla gülmek istedim. Birlikte yediğimiz ilk akşam yemeği hala zihnimde canlıydı. O gün ki heyecanı hala içimde hissediyor olsam da bir şeyler artık değişmişti. Hayatta değişen şeylere ilişkilerde dahildi. Evliliğimiz artık sıkıcılaştı diyemezdim. Ancak ailesinin davet ettiği yemeğe zorla götürdüğüm için bana trip atıp bağıran eşim bir şeylerin değiştiğinin işaretiydi. Bu rahatsız eden bir şey değildi aslında nasıl tarif etsem bilemiyordum. Ama yılları birlikte devirmek, aynı evin içinde yaşamak böyle bir şeydi. Karşındaki kişiye alışıyordun artık. Beni olduğum gibi her halimde görebilen tanıyan biri oluşmuştu hayatımda; sevgili eşim Jungkook.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MI CASA | TAEKOOK ✅
FanfictionRessam Kim Taehyung & Ceo Jeon Jungkook Senin bulunduğun yer, belki de Mi Casadır. Seninle beraber olursam her yer evim olacak. | Düzyazı | Klişe |