17.

1.5K 89 91
                                    

Havahdun aamulla, kun tunnen Ryanin silittävän hiuksiani. Hymy nousee huulilleni, mutta en millään jaksa avata vielä silmiäni. Lasken käteni Ryanin lämpimälle rintakehälle ja tunnen hänen vetävän minut ihan hänen kylkeensä kiinni.

"Huomenta", hän kuiskaa korvaani ja siitä saan sen verran voimaa, että jaksan avata silmäni. Ryan hymyilee minulle ja minä haukottelen hieman. Tunnen olevani väsynyt ja tiedän oikein hyvin, että en ole nukkunut paljon.

"Väsyttääkö sinua?" Ryan kysyy ehkä hitusen huvittuneena ja minä kohotan hieman katsettani niin, että katson häntä suoraan silmiin.

"Mitä luulet? Minä olen nukkunut vaan.....", aloitan ja kurkotan katsomaan puhelimesta kelloani. "Olen nukkunut vaan viisi tuntia."

Kello on kohta kahdeksan ja voisin ihan hyvin nukkua vielä monta tuntia. Meillä meni Ryanin kanssa eilen ihan liian myöhään.

"Minua ei väsytä yhtään. Olen yllättävän pirteä." Ryan sanoo ja suutelee otsaani. Minä suljen silmäni hymyilen ja ajattelen, että tähän on hyvä nukahtaa uudelleen.

Kerkeän hetken maata silmät kiinni, kunnes tajuan, että en tule enää nukahtamaan uudelleen. Avaan siis hiukan silmiäni ja huomaan Ryanin olevan toisella kädellään puhelimella. Hänen kulmansa ovat hetken aikaa kurtussa, kunnes hän kääntyy katsomaan minua.

"Etkö sinä nukukkaan?" Ryan kysyy ja laittaa puhelimensa pois. Minä mitään sanomatta suutelen häntä nopeasti, eikä Ryan kerkeä edes vastata siihen. Hän katsoo minua hänen ihanilla vihreillä silmillään ja suutelee poskeani. Luulen hänen vetäytyvän pois, mutta sen sijaan hän rupeaa suutelemaan naamaani. Hän antaa suukon suunnilleen jokaiseen kohtaan, joka saa minut nauramaan.

"Ryan," kiljahdan, joka saa myös hänet nauramaan. Hän vetäytyy takaisin makaamaan viereeni ja minä pudistelen hänelle päätäni. Päätän mennä hänen päälleen hajareisin ja kurotun suutelemaan häntä. En kumminkaan kerkeä suudella häntä kunnolla, kun kuulen kiljumista.

Nostan katseeni nopeasti ovelle päin, jossa näen Serenan. Hän katsoo meitä hämmentyneenä, mutta näyttää myös todella iloiselta. Tämähän meni hyvin.

"OMG! Tätä minä olen odottanut!" Hän kiljuu iloisena ja on aivan täpinöissään. Minä taas jäädyn hetkesi paikalleni, mutta lopulta tajuan mennä pois Ryanin päältä ja vedän peittoa päälleni.

"Mitä ihmettä sinä teet täällä, Serena?" Ryan kysyy ja nousee istumaan. Peitto peittää kumminkin hänen jalkansa, että hänen siskonsa ei näe mitään mitä hänen ei pitäisi nähdä

"Heräsin aikaisin ja ajattelin tulla käymään. Onneksi tuln. Minä taidan kumminkin mennä tuonne odottamaan, että te saatte vaatteet päälle", hän sanoo virnuillen ja häviää huoneesta.

Minä jään hetkeksi katsomaan huoneen ovea ja olen oikeasti ihmeissäni. Miten me ei kuultu, että Serena tuli sisään?

"Ei olisi pitänyt antaa hänelle avainta." Ryan sanoo ja nousee ylös. Hän vetää housut päälleen ja kääntyy sitten katsomaan minua. Minä vaan tuijotan häntä ja Ryan katsoo minua hetken aikaa totisena.

"Ethän sinä kadu viime yötä?" Hän kysyy ja istahtaa takaisin sängylle. Minä pudistan nopeasti päätäni ja hymyilen häntä. En todellakaan kadu mitään.

"En. Kuhan vaan mietin", sanon ja Ryan nyökkää. Hän sanoo jo menevänsä siskonsa luo ja minä rupean pukemaan. Laitan alusvaatteiden päälle yhden Ryanin t-paidan ja vedän sitten vielä suuret housut jalkaani.

Olohuoneeseen mennessäni Serena hymyilee leveästi, kun Ryan puolestaan pudistelee päätään. Serena huomaa ensimmäisenä minut ja hänen hymynsä yltää korviin asti.

Restart my life//IN FINNISHDonde viven las historias. Descúbrelo ahora