Musím přiznat, že mi to slušelo..
Všem tady to slušelo. Tedy až na ty uslzené a smutné tváře.
Nejvíc ze všech ale plakala malá hnědovlasá holčička. Plakala nad rakví svého jediného zbývajícího bratra a ačkoli ona to necítila, on tu byl. Tiskl se k ní a hladil ji po vlasech. Šeptal jí slova útěchy a slova lásky. Nic z toho ale nezabíralo, protože to neměla malá dívenka šanci slyšet. Její bratr byl už pro ni jen duch..
Ještě naposledy jsem se zádívala na samu sebe v rakvi. Ty šaty byly mé oblíbené a Hunter to věděl. Určitě je vybíral on. Nikdo jiný nevěděl, že to jsou ony.
Nevěděla jsem, že moje a Martinusova smrt ublíží tolika lidem. Nicol seděla hned vedle Chrise a Huntera jako hromádka neštěstí a Spencer ji zezadu objímal a snažil se ji společně s Aaronem uklidnit, že to bude dobré. Ačkoli Aaron i Spencer měli oči od pláče zarudlé snad ještě víc než ona.
Moje matka a Thomas seděli úplně vepředu a matka si k ústúm tiskla kapesníček, aby jím utlumila své vzlyky.
Došla jsem pomalu až k Tinusovi a jeho sestře. ,,Musí mě nesnášet" pokynul Martinus hlavou k Chrisovi. ,,Ne, jen si pro něj byl důležitější než si myslíš. Dostane se z toho. Musíš mu dát čas" usmála jsem se trochu smutně a on své rty přitiskl k mému čelu.
,,Teď máme všechen čas na světě" zašeptal..
That's the end ❤️ Doufám, že se vám knížka líbila a chci vám poděkovat za všechny ty krásné komentáře, které mi vždy zvedly náladu a za všechny hlasy, protože to všechno mě motivovalo psát dál! 🙈💞 Všechny vás moc miluji a budu ráda když se společně uvidíme ještě u nějaké knížky 🌸
ČTEŠ
Broken Cheater (Martinus Gunnarsen) ✅
FanfictionMartinus Gunnarsen. Jméno, které na téhle škole zná každý. A jméno kluka, který už zlomil srdce tolika holkám, že by se to ani nedalo spočítat. Koho má dalšího na seznamu? Mě.. #14 - marcusandmartinus