Lehla jsem si do vany a užívala jsem si ten klid, tedy až do té doby, než se ozvalo klepání na dveře.
,,Můžu dovnitř?" zeptal se hlas, který jsem až moc dobře znala. ,,Ne" odvětila jsem jednoduše. ,,Pozdě" řekl Martinus a otevřel dveře.
Okamžitě jsem si zakryla svůj nahý hrudník. ,,Co děláš!?" vyjekla jsem. ,,Zlobíš se?" zeptal se a přešel ke mně. ,,Že jsi mi vlezl do koupelny, když jsem nahá? Možná trochu" hodila jsem po něm nechápavý pohled. ,,Ne.. Za to, že jsem nechal Spencera, aby tě líbal. Myslel jsem, že to bereš jen jako hru" pokrčil rameny. ,,Jo, ale já se až do teď s nikým jiným než s tebou nelíbala" zašeptala jsem a někde v koutku duše jsem doufala, že mi nerozuměl. ,,Nikdy?" zeptal se Martinus trochu nevěřícně. Jen jsem zakroutila hlavou.
Rozhostilo se mezi námi takové zvláštní ticho. Nevím ani jestli se to dalo nazvat trapným tichem, ale prostě to bylo zvláštní. A nebylo mi to ani trochu příjemné.
,,Promiň. To jsem nevěděl" prolomil to divné ticho nakonec Martinus a došel zamknout dveře. Jen jsem bez jakéhokoli slova pozorovala každý jeho pohyb. Jako kdyby to byl nějaký duch. Jako kdyby nebyl skutečný.
,,Jak moc by ti vadilo, kdybych se přidal k tobě?" zeptal se najednou a já konečně začala pořádně vnímat. ,,Cože?" zeptala jsem a tak trochu jsem doufala, že si dělá srandu, ale nedělal, protože už si přes hlavu přetahoval triko. ,,Já nevím. Tinusi neblbni" zasmála jsem se nervózně, když už i jeho tepláky leželi na zemi. Moc dobře jsem věděla, že musím být celá červená. Když Martinus zahákl prsty za lem boxerek, odvrátila jsem pohled pryč.
,,Posuň se kousek dopředu" řekl a já tak udělala. V tu chvíli jsem ucítila, jak se jeho tělo posadilo kousek za mě. ,,A pojď sem ty stydlivko" zasmál se a přitáhl si mě za ramena k sobě. Polekaně jsem vyjekla, když jsem si lehla na jeho nahou hruď.
Stále jsem si držela svoje prsa, ale i to hodlal Martinus očividně napravit. ,,Přece se přede mnou nebudeš stydět" zašeptal mi do ucha a opatrně chytil mé ruce, které následně stáhl z mého hrudníku. Ani jsem se mu nebránila, protože by to stejně nemělo smysl.
Jen jsem zhluboka dýchala, protože mě teď nenapadali zrovna nejslušnější myšlenky.
,,Mám jít pryč?" zeptal se mě Martinus, když si všiml, že mám zavřené oči a zhluboka oddechuji. ,,Ne" pousmála jsem se a oči jsem otevřela. ,,Dobře" usmál se Martinus a vtiskl mi pusu na rameno.
***
Seděli jsme v té vaně už dobrých patnáct minut a mně má poloha začala být dost nepříjemná, takže jsem se rozhodla, že si na něj prostě lehnu. Položila jsme si na něj tedy celá svá záda a hlavu jsem si opřela o jeho krk. Martinus mě obejmul okolo pasu a já najednou dostala takový zvláštní pocit bezpečí, který jsem snad ještě nikdy necítila.
,,Hrozně moc tě miluju" zašeptal Martinus a stiskl své ruce okolo mě ještě silněji. ,,A já miluju tebe" špitla jsem a zvedla jsem hlavu, aby jsem ho mohla políbit. Svůj polibek jsem také dostala.
,,Když si sedneš, tak ti umyju záda" nabídl Tinus a já přikývla a posadila jsem se. Martinus si dal na ruku mýdlo a potom ho začal mírně roztírat po celé délce mích zad. Tohle byla snad ta nejpříjemnější věc na světě..
,,Pořád by jsi tu byla radši sama?" zasmál se, protože si všimnul toho, jak moc je mi to příjemné. ,,Možná.. Stydím se" řekla jsem mu upřímně a on zastavil svou ruku na mích zádech. Opláchl z nich mýdlo a pak spustil..
,,Otoč se ke mně čelem" promluvil a já jen zakroutila hlavou do stran. ,,Notak Becco. Jen se otoč ke mně" prosil, ale to nic neměnilo na tom, že jsem se otočit nehodlala. ,,Fajn, tak já tě otočím sám" řekl a přesně to udělal. Otočil mě čelem k sobě. Zakryla jsem si obličej dlaněmi, protože jsem věděla, že když na něj budu koukat, tak zase zrudnu a to bylo to poslední, co bych chtěla.
,,Ty jsi hrozný posera" konstatoval Tinus a já se začala smát. ,,A celý jenom váš, pane Gunnarsene" pronesla jsem a podívala jsem se na něj škvírou mezi prsty. ,,Budu to muset asi napravit, slečno Foss" řekl teď seriózně, což mě trochu polekalo, ale než jsem stihla vůbec reagovat, posadil si mě na klín..
Here it is 🖤 Se cítím trochu trapně, protože nejsem zvyklá něco takového psát 🤦🏼♀️ Noo, ale i tak doufám, že se kapitola líbí a budu ráda za každý komentář a hlas 🌸
ČTEŠ
Broken Cheater (Martinus Gunnarsen) ✅
أدب الهواةMartinus Gunnarsen. Jméno, které na téhle škole zná každý. A jméno kluka, který už zlomil srdce tolika holkám, že by se to ani nedalo spočítat. Koho má dalšího na seznamu? Mě.. #14 - marcusandmartinus