Jungkook
Taehyung! Folyton csak Taehyung. Nem hazudok azzal, ha kijelentem; ez a Tae gyerek nem igazán szimpatikus, főleg, hogy a mai nap folyamán - és ez alatt az igen kemény egy óra alatt-, csakis ő került szóba, ha a szeretőiről kérdeztem.
Hogy zavar-e? Igen! De még mennyire. Ha bele gondolok abba, hogy Jimin más fiúkkal hetyeg és van, elkap az a bizonyos zöld szörnyeteg és nem tehetek róla, arra késztett, hogy vetélkedjek, hogy megmutassam Jiminek, én százszor jobb vagyok, mint az a kurva.
Ezért is tartunk ott, hogy Jimin ölében, félmeztelenül adok öl táncot. Jó, talán a nem kevés pia is közre játszik, amit sikeresen megittam... megint. Ugyan akkor nem bánom! Akarom Jimint és azt is, hogy ő csak is rám vágyjon... Lehet, elfogadom az első nap feltett ajánlatát és megkérem dobja a szeretőit, de nincs hozzá jogom, hisz nekem meg ott van Suga és nem tehetem azt vele, hogy önös érdekből erre kérjem, míg én együtt vagyok mással.
Viszont most azt akarom, hogy kimondja! Kimondja, hogy én jobb vagyok holmi szeretőnél.
Csípőmmel körözve egyet emelkedek fel éppen csak annyira, hogy ágyékom ne érjen már most merev férfiasságához, alsó ajkamat is beharapom, csábos szemekkel nézve övéibe, hogy még inkább elvegyem eszét. Jobb kezemet lassan vezetem fel mellkasomtól egészen nyakamig, erotikával túlfűtött mozgással, amit csípőm nyújt neki. Fogaimmal is óvatosan, fokozatosan engedem ki húsos párnámat a lehető legcsábosabban nézve szemeibe.
Jimin reszketek sóhajt hallatva, vágy ittas szemekkel nézi az általam nyújtott előadást. Bal kezemmel is elengedem - amellyel eddig állánál tartottam fogva-, és azt is lassan kezdem felemelni, mellbimbómnál kissé elidőzve, ami Jimin kiéhezett tekintetét sem kerüli el. Szinte falja a látványom és mikor leereszkedem merev férfiasságára, a zene pont akkor vált egy olyan ütemmé, amely tökéletes arra, hogy kezeimet fejem fölé emeljem, továbbra is csábosan, huncut mosollyal ajkaimon indítsak hullámzó mozdulatot testemmel. Alulról kezdve, kihasználva helyzetem adta előnyöket; erősen és érzékien indítom előre és hátra csípőmet, ezzel egy hangos, vágy ittas nyögést kiváltva Jiminből, mikor kemény férfiasságaink összeérnek.
Szemeit is lehunyja az élvezet hatására, ám azonnal ki is nyitja, nehogy lemaradjon egyetlen egy mozdulatomról is. Tekintetéből süt, mennyire hozzám akar érni, hogy le akar teperni, és tisztán látom szemeiben, hogy ezek után milyen módszerekkel tenne magáévá. Annyira vágyom ezekre a tettekre, mint ő. Akarom, hogy hozzám érjen, de kezei nem mozdulnak. Hiába ajánlom fel testemet. Mérgesen ciccentve hajolok hirtelen előrébb, csípőmmel körkörös mozdulatokat csinálva, míg fülébe morgom a szavakat.
– Mi az, Jimin? Nem mersz hozzám érni? – incselkedek vele, fülcimpáját bekapva, nyelvemmel játszadozva vele. Nem hiszem el, hogy nem ér hozzám amiatt a kis hímribanc miatt. – Nem akarod látni a kéjtől vonagló testemet alattad? A nyögéseim, sikolyaim hallani, amiket te idéznél elő? – lihegem és érzem az ő lélegzete is szaporább lesz, még fel is nyög, ahogy egy határozottat lökök előre csípőmmel. – Hm, Jimin? Én akarom... - nyalok bele fülébe, mire derekamra kapja jobb kezét, bele markolva, míg teste intenzíven megremeg. Ugyan nem látom, de biztos vagyok benne, hogy sötét pilláit is lehunyja, míg dús párnái elnyílva egymástól hagyják, hogy a levegő szaporán távozzon tüdejéből. – Akarom, hogy bennem legyél, azt, hogy kényeztethesselek. – hajolok el tőle, meztelen mellkasára fektetve kezeimet.
– Sütihh... ez nem, ah... - nyög fel, ahogy ismét lökök egyet ezzel mennyei érzéssel ajándékozva meg mindkettőnket. Szemeit is lehunyja hatalmasat nyelve, ugyanakkor engem további mondandója nem igen érdekel.
YOU ARE READING
Sokat kérsz!
RomanceSziasztok! Végre eljutottunk odáig Yume Nissyvel (@MariannTth), hogy annak ellenére, hogy nem lelkesedünk a Wattpadért ide is kitesszük közös ficinket. Ugyan már a 27. résznél tartunk és lassan vége, de tervben van már a második évad! Igaz, volt 1...