19. rész (+18)

396 28 1
                                    

Jimin

Ahhoz képest, hogy milyen ellenségesen kezdődött a kapcsolatunk, most egészen jól megvagyunk, ami egyszerre meglepő és megnyugtató. Szerintem a kezdetek óta a kettőnk közt lappangó szexuális feszültség alkotta meg a kapcsolatunkat, de a jelenlegi állapotát mi építettük fel tudatosan. Én csak örülök ennek, mert végre azzal vagyok, akit szeretek. Végre szeretek.

Mintha ő is tudná, mire gondolok éppen, lágyan megsimítja arcom és ajkaimra hajol gyengéden, hogy egy könnyed, érzelmekkel teli csókot leheljen rájuk, amit hagyok is neki. Imádom, ahogy kényeztetjük egymást, és imádom, hogy végre nem olyan csókot kapok, ami csak a szex előjátéka. Ez érzelmes, valódi. Teljesen más.

Én azonban, talán csak megszokásból, talán tudatosan mélyítem és fokozatosan vadítom el a csókunkat, az érzelmek mellé becsempészve némi túlfűtött erotikát. Ha már szakít Sugával, vagy ő vele, akkor mit veszíthetnénk? Kívánom, ő is engem, akkor mire várunk? Érzem, ahogy vadul visszacsókol, szinte az ölembe pattanva. Felsőteste teljesen hozzám simul, ágyéka az enyémhez nyomódik, és akaratlanul is éledezni kezdek odalent... Ah, francba, mindig ezt csinálja! Állandóan feléleszti a farkam, de talán ez az első alkalom, hogy a gát, ami visszatart, áttörni készül, ráadásul úgy, hogy nem is lenne olyan nagy probléma. Most megdughatnám. Engedné, akarjuk és úgy is szakít azzal a rohadékkal, mi tart vissza?

Lassan eldöntöm a kanapén, ő pedig nyakamat átkarolva löki fel ismét csípőjét, észveszejtő mozdulatokkal, és ringani kezdi ölét. Mindketten belenyögünk a csókba, de tovább faljuk egymást, alig tudva valamit a világról körülöttünk. Valami mégis hiányzik.

- Kookh... - válok el lihegve tőle, ő pedig ködös tekintettel pillant rám, a folytatásért könyörögve. – Hol van a kulcs a játékdobozodhoz? – nyalom meg ajkaim perverzen, mire ő is elvigyorodik, de nem beszél. Nahát, be kell törnöm?

Nyakához hajolok és pillanatnyi szünet után megszívom érzékeny bőrét, mire a meglepettségtől hangosan felnyög, de meg is ugrik, amikor a kelleténél talán erősebben harapom meg. Egyáltalán nem ellenkezik, látszik, hogy még ezt is élvezi, mert a hajamba is túr, hogy ne hagyjam abba.

- Ahh... Jimin... - sóhajtozik, merevedését továbbra is enyémhez dörzsölve.

- Ugyan, Süti. Játszunk egy kicsit... - nyalom végig fülkagylóját, mire megremeg egész testében a vágytól. Ő is akarja, tudom.

Ismét nyakához hajolok, hogy tovább kínozzam, sóhajokat eleresztve füle mellett, amire teljesen beindul. Szinte eszét vesztve nyögdécsel alattam, de még mindig nem készült ki teljesen. Megelégelve a várakozást, kezemmel kényeztetni kezdem nadrágon keresztül merevedését, mire vonaglani kezd hangosabb nyögésekkel díjazva munkámat. Tenyerét végigsimítja felsőtestemen, míg én lábai közé helyezkedem és szabad kezemmel pólója alá nyúlva, a már kemény mellbimbóját kezdem morzsolgatni. Zihálni kezd az új ingerre, kissé megtépve hajam, amit nem bánok. Ezzel is csak beindít.


- Nos, hol van a kulcs?

Jungkook

Halkan lihegve veszem szaporán a levegőt, fel is nyögve, szemeimet szorosan összezárva. Kezével még erőteljesebben simít végig merevedésemen, ezzel engem az őrületbe kergetve.

– Ah, Jimin. – suttogom ajkára, erotikától túlfűtött hangomon.

– Mondjad csak... - szinte dorombolja a szavakat heves csókjainktól megduzzadt párnáimra, nyelvét kidugva meg is nyalva őket.

Azonnal síkos ízlelőszervéért kapok puha párnáimmal, hogy úgy kezdjem szopogatni, akár a kedvenc cukorkámat. Hangos cuppanással húzza ki nyelvét, ajkaim fogságából, míg jobb kezemet felemelve simítom ujjaimat puha, selymes tincsei közzé. Jóleső érzésre szemeit lehunyja, halkan fel is sóhajtva.

Sokat kérsz!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum