Hoş geldiniz.🎭
Bir saniyenizi ayırıp, bölümü voteler misiniz?Bu aynadaki ben miydim? Gözlerimi kapatıp tekrar açtığımda Heytes'in gerçekten iyi bir iş çıkardığını anladım. Beni âdeta tekrar yaratmıştı bu kadın. Oh, sanırım sizinle yeni karşılaşıyoruz. Heytes benim hizmetlimdir. Evdeki bütün işlerimi o bilir ve yapar. Kendisini bir nevi sağ kolum olarak görüyorum.
"Beğendiniz mi?"
Heytes'in sorusu ile yavaşça kafamı salladım.
"Çıkabilirsin Heytes, teşekkürler."
Ben Adelya Dilaviz. On yedi yaşında lise üçüncü sınıf öğrencisiyim. Peki bu hazırlık ne için mi? Elbette, bu akşam düzenlenen maskeli balo için. Baloda hemen hemen neredeyse bütün Dilaviz ailesi yer alacaktı. Bu yüzden benimde bugün için özel olarak hazırlanmam gerekiyordu. Heytes her zamanki gibi bana yardım etmişti ve kendimi özel hissetmemi sağlamıştı.
Pekala, öyleyse başlıyoruz.
Aynalığın üzerinde duran maskeyi yavaşça yüzüme yerleştirdim. Arkadan bağladıktan sonra, ayağa kalkıp elbisemi ve saçımı son kez düzelttim. Çantamı da elime aldıktan sonra artık hazırdım. Yavaşça odadan çıkıp, hazırlanmış olan balo salonuna doğru kırmızı halıları takip ederek indim.
Salon gerçekten çok kalabalık ve bir o kadar da görkemliydi. İnsanlar birbirleri ile diyalog halinde sohbet ediyorlardı. Kimisi kokteyl almak için masa başlarında duruyordu. Kimisi ise davetlilere ayrılmış olan masalardan bir şeyler atıştırıyordu.
Evimiz gerçekten büyük bir malikâneydi. Dilaviz Mâlikanesine ilk girdiğinizde gözünüze ilk çarpan şeyler ünvan sırasına göre dizilmiş hizmetliler olurdu. Biz geniş bir aileydik. Babaannem, mâlikanede son sözü veren kişiydi. Ona kimse karşı çıkamazdı. Babam bile...
————————————
Dilaviz Mâlikanesi.
————————————Babaannemin adı Rezzan Onat Dilaviz'di. Ancak o Onat soyadını kullanmayı daha çok tercih ediyordu. Babam her ne kadar bu durumu hoş görmese de, dediğim gibi; babaanneme kimse karşı çıkamazdı.
Dedem maalesef çoktan hayatını kaybetmişti. Bunu babam ilk öğrendiğinde âdeta yıkılmıştı. İşleri o zamanlar kötü gitmeye başlamıştı. Ancak annem sayesinde sonradan bu durumu atlatmayı başarmıştı. Babaannemde, dedem ölünce bize yerleşmişti. Yaşadıkları köşke kilit vurup, orayı terk etmişti.
Şu küçük köşede bir grup oluşturup, ellerinde kokteyller ile sohbet eden kişiler; babamın iş arkadaşları ve babamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANSÜR PERDESİ {+18}
Mistério / SuspenseKaranlık bir internet sitesi... Ve daha önce yüzünü hiç görmediğim bir adam... Gerçekten böyle birisini sevebilir miydiniz? Size yakın olup olmadığını bilmediğiniz, Hayatı hakkında hiçbir bilgi bilmediğiniz, Sadece internet sitesinden konuştuğunuz...