Hoşgeldiniz.🎭
Bir saniyenizi ayırıp, bölümü voteler misiniz?AYLAR SONRA MERHABA 😂🌝 BURALARA UĞRAYALI GERÇEKTEN ÇOK OLDU. UZUN ZAMAN SONRA SANSÜR PERDESİ'NE BÖLÜM YAZMAK BENİM İÇİN GERÇEKTEN ZOR OLDU. İNANIN ESKİ BÖLÜMLERİ BENDE UNUTMUŞUM. 🤧😂
HER NEYSE, BUGÜN UZUN ZAMANDIR BEKLENEN BİR SONLA GELDİM. UMARIM HOŞUNUZA GİDER. BEN ŞAHSEN YAZARKEN ADELYA KARAKTERİNİ ÖZLEDİĞİMİ FARK ETTİM. UMARIM SİZDE ÖZLEMİŞSİNİZDİR uWu.
ASLINDA SAHNE OLARAK BAŞKA BİR SAHNE PLANLIYORDUM ANCAK BÖYLE OLMASI DAHA İYİ OLUR DİYE DÜŞÜNDÜM. ÇÜNKÜ O DÜŞÜNDÜĞÜM SAHNE İÇİN BAŞKA FİKRİM VAR.
BU ARADA LİTEVRE BÖLÜMLERİ KALDIRILDI. ŞU ANLIK TANITIM BÖLÜMÜNÜ DÜZENLEYİP, YAYIMLADIM AŞAĞILARA DOĞRU İNDİKÇE YENİ METNİ GÖREBİLİRSİNİZ. BUNUN DIŞINDA GİRİŞ BÖLÜMÜ HAZIR DURUMDA, SADECE BÖLÜMLERE EL ATMASI KALDI. ONU DA BİTİRECEĞİZ İNŞALLAH. LİTEVRE'Yİ OLDUĞUM YERE KADAR YAYIMLADIKTAN SONRA SANSÜR PERDESİ'NE DE EL ATABİLİRİM 😂
İYİ OKUMALAR DİLERİM EFENDİM 🌝🙃💫
•—•
Geceleri kafa dağıtmak için harika bir zaman olurdu. Arman'ın bu yoğunluğu üzerinden atmasına çok ihtiyacı var gibi görünüyordu ki; kendisini burada bulmuştu.
Yüksek ses müzik, ortalıkta açık gezen kızlar, bir sürü içki seçeneği, dört dörtlük bir ortam...
Hangi erkek böyle bir mekanda bulunmamak isterdi ki? Üstelik Arman gibi zengin ve çekici birisi için burası daha da eğlenceli olurdu.
"Selam." diyerek Arman'ın yanına genç bir kız geldi. Saçları küttü. Kızın yüzü her ne kadar narin gözükse de, kalkık kaşları onu güçlü ve korkusuz gösteriyordu. Dudak üstündeki siyah büyük ben ise Arman'ın gözünden kaçmamıştı.
"Partnerin var mı?" diyerek devam etti genç kız o arada da parmaklarını saçlarının arasında dolandırıp duruyordu.
Arman yanına gelen bu genç kızı baştan aşağıya süzdü. Üzerinde ten rengi dekolteli ve simli bir elbise vardı. Elbisenin boyu mini olmakla birlikte arkasında çapraz ince iplerle oluşturulmuş geniş bir dekoltesi vardı.
Bir gerçek vardı ki; Arman dekoltelere bayılırdı.
"Arkanı döner misin?" dedi, Arman. Bu genç kızın sırtındaki dekoltesini daha net görebilmek için. Genç kız, Arman'ın bu sözüne mest olmuşçasına yavaşça arkasını döndü.
Kızın sırtındaki geniş dekolteyi gören Arman kendisini tutamayarak yavaşça genç kıza yaklaştı. Bir elini kızın beline yerleştirirken diğer elini ise kızın eline götürdü.
"Biliyor musun? Dekoltelere bayılırım. Senin fiziğin ise bu elbiseyi kaldırabilecek bir nitelikte." dedi, Arman. Bu genç kızın kulağına fısıldayarak.
Genç kız Arman'a doğru döndü ve iki elini de Arman'ın boynuna doğru doladı. Arman genç kızın ellerini boynuna dolamasından zevk aldığını belli ederek ona gülümsedi.
"Çok güzel gülümsüyorsun." dedi, genç kız.
"Sende çok zarif görünüyorsun." dedi, Arman. Ardından birbirlerine olan yakınlıkları giderek arttı ve bir öpücükle buluştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANSÜR PERDESİ {+18}
Misterio / SuspensoKaranlık bir internet sitesi... Ve daha önce yüzünü hiç görmediğim bir adam... Gerçekten böyle birisini sevebilir miydiniz? Size yakın olup olmadığını bilmediğiniz, Hayatı hakkında hiçbir bilgi bilmediğiniz, Sadece internet sitesinden konuştuğunuz...