🎭18. BöLüm🎭

68 5 0
                                    

Hoşgeldiniz.🎭
Bir saniyenizi ayırıp, bölümü voteler misiniz?

•—•

Saat akşam 21.10'a doğru Derek ile birlikte parti yerine varmıştık. Kapıdan girip çıkan ve dışarıda sigara, alkol içip, çalıların arasına kusan kızlar burayı resmen istila etmişti.

Derek'la birlikte içeriye girdiğimiz an yüksek ses müzik ve etrafta kıvırta kıvırta dans eden dekolteli kızlar eğleniyorlardı. Erkekler bazı kuytu köşelere dağılmış, ellerinde viski ve şampanyalarla birlikte dans eden kızları bir köşede seyrediyorlardı.

Ortam gerçekten de berbattı. Bu ev aşırı derece de alkol ve kusmuk kokuyordu. Etrafa öylece atılmış atıştırmalık çöplerini saymıyordum bile...

Derek'ın beni Agnes ve yandaşlarının yanına doğru götürdüğünü arka bahçede havuzun bulunduğu yere geldiğimiz zaman anladım.

Kızlar bizi en karşıdan görmüşlerdi. Beni Derek'ın yanında görür görmez yüzleri küçük bir şoka uğramıştı. Düşündüğüm gibiydi, buraya Derek ile birlikte geleceğimi beklemiyorlardı.

Kızların yanına vardığımızda Agnes beni baştan aşağı süzdü. Ardından tek kaşını kaldırıp konuştu.

"Çok gösterişli bir elbise seçmemişsin ancak üzerindeki bu elbise vücuduna baya yakışmış." dedi, Agnes. Bana iltifat mı etmişti yoksa dibe mi gömmüştü anlayamamıştım.

"Teşekkürler." diyebildim bir tek. Derek ardından konuya girerek Agnes'a gerekli açıklamayı yapmış bulundu.

"Adelya'yı partiye ben davet etmek istedim. O bugün benim misafirim." dedi. Derek'ın bana misafirim demesi bütün kızları susturmaya yetişmişti. Anlaşılan bugün sorunsuz geçecekti.

"Demek öyle... ne hoş. Kendi adına BENİM partime bir misafir getirmişsin." dedi, Agnes. 'Benim' kelimesine vurgu yaparak.

Anlamıştım, beni kovabilecek güçleri yoktu. Ancak burada bulunmamdan aşırı derece rahatsız olduklarını hem yüzlerinden, hem davranışlarından hemde sözlerinden sezebiliyordum.

•—•

Arman her ne kadar başka kızlarla birlikte olup Adelya'yı unutmaya çalışsa da, onun Los Angeles'a gitmesinin tek sebebinin şu anda yanı başında duran genç adamın olduğunu biliyordu.

Ara ara her ne kadar kendini tutmaya çalışsa da, en sonunda kafasını kurcalamaktan bıkıp, olayın başladığı kaynağa doğru adımlarını atmaya devam ediyordu. Odaya girmesi ise, direkman kapıyı çalmadan olmuştu.

"Arman Lapinpols... bu ne beklenmedik bir hareket?" dedi, genç adam. Yayıla yayıla oturduğu ofis koltuğunu hafif yana çevirip, ayaklarını masaya doğru uzatarak.

"Rahatlığının bozulmasını hiç sevmediğini biliyorum. Ancak buraya ne için geldiğimi çoktan anlamış olduğunu var sayacağım." dedi, Arman. Ardından arkasında duran kapıyı çarparcasına kapattı ve genç adamın masasının önüne doğru geldi.

"Elbette. Haftalardır sürekli başımın dibinde bitip, bana Adelya konusunu açmaktan bıkmadın." dedi, genç adam. Yanı başında duran sigara paketinden bir sigara yakarak.

SANSÜR PERDESİ {+18}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin