&
.
.
Keyifli okumalar 🧡
.
.
Kuzey;Elimdeki pinpon topunu yere atıp dururken, en sonunda kemikli avuçlarımda ki topu sıktım. Karşımda sigarasını içen Onur telefonuyla uğraşırken, elimdeki topa bakıp pis pis sırıttım. Çok da yavaş olmayan biçimde topu ona fırlattım.
Onur omuzuna değen top ile bana ağır küfür savuruken , üzerime doğru geldi.
"Oğlum, canın sıkılıyor da siktigim topunu bana niye atıyorsun. Piç!"
Kahkaha eşliğinde oturduğum rahat deri koltuktan ayağa fırladım. Tek kaşını kaldırıp üzerime doğru atıldı. Yumruğu kolumu delip geçerken acıyla sızlandım. Hala bana bir kaç kez daha vurunca acıyla gülerek bağırdım. Biraz sadist yapım olduğu doğruydu.
O an açılan kapı ile içeri giren Azra ve Aslı bize hiç de şaşırmayarak bakındılar.
"Hadi ama yine mi birbirinize girdiniz koca bebekler?"
Azra sitem ederken Aslı gıcık bir şekilde sakız çiğneyerek telefonuna gömülmüş bir şekilde ilk bulduğu boş tekli koltuğa oturdu.
"Oo bebeğim gelmiş. Hep bu Onur bana sataşıyor."
Onur gereksiz bir varlık olarak bana göz devirirken sessizce küçük küfürler savurdu. Kahkaha atarak Azra 'ya sıkıca sarıldım. Yanağımı öperken yan yana bir koltuğa da biz kurulduk.
"Eylül nerde ?"
Aslı sonunda kafasını kaldırdığı telefonundan bize yönelttiği soru ile dudaklarımda edepsiz bir gülümseme oluştu.
"Eylül, Savaş'ın evinde kaldı dün. Artık bilmiyorum ne yaptılar?"
Azra'nın suratı şekilden şekile girerken, Aslı anlamazca başını salladı.
"Eylül dün çok kötü bir gün geçirmiş olmalı, ama şu an dünün aksine halinden memnun ki siz aklına gelmediniz. "
Azra eline telefonunu alıp Eylülü aramaya kalkınca , elinden telefonu çektim.
" Bence yanlız kalmaları ikisi için de daha iyi olur"
"Onu merak ediyoruz aptal ."
Aslı öfkeyle ayağa kalkınca, omuz silktim.
"Kuzey haklı, çok hırpalandı ikiside. "
diyen Onur beni onaylamıştı.Azra bana dönerek gözlerime acıyla baktı. İçim burkuldu.
"Onun bizden başka kimsesi kalmadı. Savaş onu gerçekten seviyor mu ki?"
Gözleri anında dolarken boynuma zayıf kolları dolandı. Başını omuzuma yaslayıp içini çekti .
"Artık üzülmesini istemiyorum. "
Kollarım onun narin belini sarmaladı. "Emin ol Savaş onu hepimizden çok seviyor ve sahipleniyor. Eylül'ün üzülmesine asla dayanamaz. "
Mis gibi kokan sarı saçlarını okşarken burnuma değen enfes kokusuyla biraz daha sıkı sarıldım. Azra üzülünce tüm dünyayı yakma isteği , peşimi bırak kardeşim.!!!
Aslı tekrar yerine otururken , bu defa Onur ayaklandı. "Ben çıkıyorum Kuzey."
Azra'yı bırakıp elini tuttum. "Nereye lan ?"
Onur bana umursamazca bakıp kapıyı açtı. "İşim var "
"Her gün aynı saatte çıkıyorsun, ne işi lan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR AŞK
Teen FictionBirbirinden ölümüne nefret eden ama aynı zamanda birbirlerine ihtiyaçları olan iki ölümlü beden. Ruhları bazen onlardan habersiz buluşur, onların kendi zihinleri ile yapamadıkları sevgiyi o ruhlar birbirbirlerine gösterirlerdi. Ne farkederdi ki , bi...