3. Bölüm

4K 1.2K 226
                                    


.
.
.

Birinin beni dürtüklemesiyle olduğum yerde sıçradım.

" Eylül senin burada ne işin var ya , uyandığımda yatağında seni göremeyince çok korktum. "

Azra  şaşkın bir ifadeyle beni izlerken o dünki yaşadıklarım aklıma geliyordu . Birinin beni tutması kulağıma birşeyler fısıldaması ve sonra noldu.   Allahım rüya mı gördüm acaba.

Azra  beni ayağa kaldırırken " Sen iyi misin?"

"Ben...ben .. dün buradan şey için geldim..beni o yakaladı..ben yani..."

Azra  anlamazca bakarken benim mutfaktan çıkmama yardım ediyordu. "Eylül sen iyi değilsin . Gel her şeyi bana tek tek odada anlatırsın. Hadi gidelim."

Ben hala şoktan çıkmazken bunun bir rüya olmadığını biliyordum. Kimdi o ne istiyordu benden. Ne yapacağımı  bilmezken odaya girdik. Ben yatağıma otururken Azra  da bana su getirdi. Sudan birkaç yudum içerken boğazımdaki kuruluk geçmiş ve bana iyi gelmişti.

"Teşekkür ederim "

" Daha iyi misin? "

Başımı aşağı yukarı sallarken " Evet iyiyim " diyerek gülümsemeye çalıştım.

" Noldu peki sen mutfakta ne yapıyordun.  "

Dudaklarımı yalarken yutkundum.

" Aslında ben dün çok acıkmıştım. Sonra mutfağa giderken önce bir insan cüssesinin gölgesini gördüm. Ama yanlış gördüğümü düşündüm. Ve birden arkamdan biri beni yakaladı. Beni Handeye yaptıklarımdan dolayı cezalandırıcagını söyledi. "

" Emin misin Eylül çünkü bu yurdun kapısında iki güvenlik görevlisi var .  yani rüya görmüş olabilirsin. "

" Bilemiyorum  ama bu rüyadan çok daha fazla gerçekti. Yani yinede o an çok korktum. "

" Dün beni de uyandırsaydın keşke birlikte giderdik. "

" Seni rahatsız etmek istemedim. Ama düşünmeden edemiyorum. Bana zarar vermedi. "

" Bundan sonra biryere giderken bende seninle gelirim. Sen şimdi unut olanları ve istersen bir duş al "

"Evet şu anda ihtiyacım olan tek şey duş almak. "

Oturduğum yerden kalkıp odadaki mini banyoya girdim. Hala etkisinden çıkamadığım bu olayı nasıl unutabilirdim ki. Hatırladığım tek şey simsiyah gözleriydi. Acaba gerçekten rüya mıydı. En iyisi bu düşünceleri bir sürekliğine unutmak ve kendimi suya bırakmak.

Üzerimdeki kotu çıkarırken cebimden bir kağıt banyonun fayansina düştü.

Bu da ne !

Yerden katlanmış küçük kağıdı aldım. Açtığımda gözlerim yuvalarından çıkarcasına kocaman açıldı. Notta

" Bu gece çok güzel planlarım vardı. Ne yazık ki bir daha ki sefere kaldı Eylül . "

Bunların bir rüya olmadığını biliyordum. Buda kanıtı. Yine karşıma çıkacakmış. Allahım şimdi ne yapmalıyım. Azra  ya mı söylesem acaba. Yok hayır onu da bu belaya bulaştıramam. Peki ne yapsam ki . Bir dakka ya ne napıyorum ben. Nerde o cesur ve asi kız neler oluyor bana böyle . Benim güçlü olmam lazım. Evet şimdi ne diyordum.

Geleceği varsa göreceği de var .

...

Azra  ile birlikte öğle yemeğinden sonra yurdu gezmiştik . Daha sonra odamıza gelmiş ve biraz sohbet etmiştik. Biraz kafamı dağıtsada hala olanlar zihnimi kurcalıyordu . Bir türlü aklımdan çıkmaması beni deli ediyor bunaltıyordu.  Anlamadığım şey bu kadar küçük bir olayın böyle büyümesi. Yani demek ki Hande yi  yaralasaydım ölmüştüm . Sanırım  bu Hande denen kızın çevresi tehlikeli insanlarla doluymuş. Her zaman için dikkatli olmam lazım .  Ben böyle derinlere dalmış düşünürken Azra ise yatağına uzanmış​ kitap kucağında uyuklarken kapının açılıp odamıza bir kızın girmesiyle ikimizde korktuk.

ZOR AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin