Simon
Jechałem w stronę domu, patrząc co chwilę w lusterko wsteczne, czy Kate jedzie za mną, czy się nie rozmyśliła. To co się zdarzyło, było tak wyjątkowe, a jednocześnie nie realne. Chciałem pozwolić jej odejść, naprawdę ale nie mogłem na to pozwolić. Jestem zbyt egoistyczny i zbyt bardzo ją kocham, najchętniej wcisnąłbym gaz do dechy, ale nie chciałem jej niepotrzebnie narażać, bo wiem że próbowałaby za mną nadążyć. Po dłuższej chwili wyjechałem na posiadłość, a ona za mną. Wysiadłem szybko z samochodu, podszedłem do Bentleya i otworzyłem jej drzwi, gdy wysiadła odrazu wziąłem ją na ręce, była lekka jak piórko.
— Simon, co robisz wariacie? — pisneła.
— Teraz będziesz moją, tak jak należy...— jej źrenice się powiększyły i widziałem że była podniecona równie mocno co ja. Bez zbędnych słów otworzyłem drzwi i odrazu udałem się z nią do sypialni. Delikatnie położyłem ją na łóżku i zacząłem ją rozbierać, jednocześnie obsypując jej brzoskwiniowe ciało pocałunkami. Drżała pod wpływem moich pieszczot, gdy czułem że jest blisko aby wybuchnąć, przerwałem i wziąłem ją na ręce niosąc pod prysznic. W łazience postawiłem na nogi. Tym razem to ona przejęła inicjatywę i zaczęła mnie rozbierać patrzeć mi w oczy gdy doszła do spodni spuścił wzrok na mojego sterczącego penisa i przegryzła wargi. Dla mnie było to już za wiele, rzuciłem się na jej usta, złapałem jej ręce oparłem jej rozgrzane ciało o zimne kafle, unieruchomiłem jej ręce nad głową i zacząłem namiętnie i zaborczo całować, ona oddawała mi pocałunek z taką samą namiętnością.
— Kate, jesteś tylko moja — wyszepatałem jej do ucha w chwili, kiedy musieliśmy złapać oddech.
— Jestem — odpowiedziała słabo.
— Chce to usłyszeć...
— Jestem tylko twoja Simon... — tego właśnie potrzebowałem. Pocałowałem ją, a pocałunkami schodzilem po lini rzuchwy, aż po uszy i szyje, następnie po obojczyku aż po piersi i sutki gdy złapałem jednego w usta, z jej gardła wyrwał się głośny jęk. Drugą pierś również nie zostawiłem obojętnie na przemian jedną ssałem a drugą masowałem, gdy uznałem że są dobrze wypieszczone zszedłem na brzuch i wsadziłem język do pępka, ona zaś wplotła ręce w moje przydługie włosy. Nie mogłem dłużej czekać i chciałem ją posmakować zarzuciłem sobie jej nogi na moje ramiona i zacząłem całować jej kobiecość, tak pysznie smakowała i rozkosznie jęczała, gdy zaczeły z niej wypływać cudowne soki, zakończyłem i pociagnąłem pod prysznic. Puściłem na nas strumień ciepłej wody, zaczołem ją myć a ona mnie, w pewnej chwili uklękła i wzięła do ust mojego członka, było to tak podniecające i niesamowite, że postanowiłem zapamiętać ten moment na całe życie. Pociagnąłem ją do góry, zakręciłem wode i zaniosłem do łóżka. Miałem dość czekania i chciałem ją poczuć. Usadowiłem się między jej nogami i wszedłem płynnym ruchem, poruszałem się w niej powoli i plynnie patrząc w oczy. Tak kochaliśmy się kilka razy, aż zasneliśmy wtuleni w siebie i wykończeni....
Wiem, że bardzo krótki ale na razie na więcej mnie nie stać. Zmęczenie materiału...
CZYTASZ
Wypożyczona
RomanceKate mieszka wraz z mężem Benem w małej wsi Bibury w Anglii. Są pięć lat po ślubie i bardzo dobrze się im układa. Niestety Ben odziedziczył gospodarstwo, które jest zadłużone i grozi im egzekucja komornicza.Co się stanie, gdy jego przyjaciel Simon z...