Nisi mogla da sakrijes uzbudjenje a nije ni ona. Docekala te je prijateljski nastrojena pokazujuci ti svaku pukotinu sobe. Soba jeste mala , puna svetlosti , minimalisticnih detalja i prelepog drvenog namestaja. Sve sto ti je potrebno nalazilo se ovde. Dogovorile ste se oko placanja i sele za sto da vecerate. Nia vam je spremila americke palacinke prelivene cokoladnim prelivom . Tvoj stomak se zadovoljno punio dok si ti halapljivo jela jednu za drugom. Zaustavila si se na sestoj ostavljajuci je sa strane.
,, Sutra kreces u skolu zar ne ? " pitala sam je gotovo sigurna u potvrdan odgovor.
,, Tako je . A ti? "
,, Ja zelim da se upisem u skolu plesa. "
,, To je divno . Ovo je odlican grad za tako nesto. "
,, Mislila sam da ces reci da bih trebala da upisem fakultet ili tako nesto..." rekla sam pomalo iznenadjeno.
Mislim to je bio glavni razlog zbog kog su te roditelji izbacili iz kuce.
,, Ja mislim da bi svako trebao da radi ono u cemu uziva. " nastavila je da objasnjava Nia.Imala si toliko pitanja za nju. Pitanja o njenom bratu su stajala na vrhu tvog jezika ali nisi uspela da ih postavis. Pomislila si kako je prerano za tako nesto pa si odlucila da sacekas pravi trenutak.
,, Mislim da bi trebalo da legnes izgledas umorno. " obratila ti se posle kratke pauze.
,, U pravu si , dobro bi mi doslo malo odmora. "Usla si u svoju sobu i zatvorila vrata . Legla si na svoj krevet i zagrlila jastuk. Uspomene na stare dane preplavile su tvoj um. Nedostajali su ti prijatelji , pa cak i tvoj decko . Kvasila si jastuk suzama dok si gledala u ekran telefona. Jedan propusteni poziv i jos mnogo neprocitanih poruka. A zatim je usledio jos jedan poziv od Jungkooka. Bez razmisljanja javila si se zeljna njegovog glasa.
,, Jungkook.. " ucutala si kako bi cula buku koja je dolazila sa druge strane slusalice.
,, Sana .. nedostajes mi . .. "
,, Ti si pijan . " viknula si na njega.
,, Zasto si morala da odes?? "
,, Jungkook , pricacemo sutra . Molim te idi kuci. " preklinjala sam ga .
,, Volim te Sana ! " povikao je u ritmu muzike.
Nisi znala da li da se nasmejes ili zaplaces.
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...