XX part

254 12 0
                                    

Poslusala si je . Mislila si da govori istinu. Verovala si u to. U njene reci . U sve sto ti je rekla.
Otvorila si vrata i potrcala udarivsi glavom u necije grudi. Podigla si pogled i posramljeno se izvinila. RM je stajao pored tebe sa velikim osmehom na licu. Ni ti nisi mogla da sakrijes srecu kada si videla da je to on. Njegovi ljubicasti pramenovi dotakli su tvoje lice kada ti se priblizio. Zanemela si kada si osetila njegove ruke oko tvog struka. Nisi uspela nista da kazes jer je usledilo nesto sto si odavno prizeljkivala. Njegove mekane usne poput pamuka dotakle su tvoje . Poljubac je trajao kratko ali dovoljno da ga svi isprate u soku naravno . Osetila si leptirice u stomaku cim te je priblizio sebi. Jednom rukom te je drzao oko struka a drugom pomerio tvoju kosu kako bi te strasvenije poljubio. Nisi se odmakla, nisi pobegla...
Nista nisi mogla da uradis. Dopustila si mu da radi sa tobom sta hoce. Uzivala si . Tih 10 sekundi koliko si uspela da izbrojis u glavi. A onda se polako odmakao i pustio te da dodjes do daha.
,, Kakav je bio ? " zafrkavao te je dok si ti crvenela.
,, Bio je prosecan. Nista specijalno. " uspela si da uzvratis istom merom.
,, Zelis da ponovimo?? "
,, Zelim ali ne ovde . "
Razumeo je zasto si to rekla. Drzao te je za ruku dok ste izlazili iz skole. Pokusala si da drzis korak sa njim ali on je tako brzo hodao da si morala da trcis za njim. Otisli ste u jednu kucu . Tebi nepoznatu. Oklevala si par sekundi a onda si ugledala njegovu sliku na polici u hodniku. U kuci nije bilo nikog sem vas. Pustio te je da izujes cipele i skines jaknu a zatim te odveo u dnevnu sobu . Hiljadu misli ti je proslo kroz glavu kada je ponovo poceo da ti se priblizava.
,, Nesto nije u redu?? " pitao je zabrinuto.
,, Ne.. "
,, Pitas se zasto sam te doveo ovde? Opusti se necemo spavati dok ti to ne pozelis. "
,, Nisam o tome razmisljala. "
,, Nego? "
,, Pitala sam se sta ce Jin reci . " delimicno si slagala .
,, Nije me briga. Ja nisam gej. "
,, Pa zasto si onda sa njim? "
,, Ne znam, on je to zeleo. "
,, A ti? "
,, Nisam ali mi nije smetalo u pocetku. "
,, Sta se onda desilo? "
,, Onda se promenilo , sve se promenilo . "
,, Kako to? "
,, Ne znam , ne volim ga na taj nacin . "
,, Jasno mi je. Zasto niste raskinuli?"
,, Probao sam ali on nije zeleo da cuje za to. "
,, Izgleda da mu je previse stalo do tebe. "
,, Da mu je toliko stalo onda mi ne bismo bili zajedno ovo je mucenje ne veza ."
,, Zao mi je .."
,, Ne treba da ti bude zao , to je moja krivica."

 A New Beginning Where stories live. Discover now