LXXXI part

101 2 0
                                    

Tae ti u brzini oduzima telefon kako bi bolje procitao poruku dok mu ga ti bez borbe predajes usredsredjujuci paznju na drugu stranu ulice. Spedila ti se krv u zilama kada si ponovo ugledala Jina koji je sa istim stavom prelazio ulicu. Podignute glave pun ponosa delujuci kao da ponovo predvidja svoju pobedu.

Telefon se oglasio samo na sekund jer je Tae odmah iskljucio zvuk misleci da ovaj samo blefira.

Jin je prilazio sve blize i blize. Pitala si se sta sad? Da li se predati ili nastaviti aa bezanjem?

,, Sta sad? " slucajno si izgovorila to pitanje naglas sa velikom dozom zabrinutosti.

,, Pusticemo ga da vidimo sta ce uraditi. "

,, Mislis da je to dobra ideja? "

On je slegnuo ramenima i nastavio da prati situaciju.

,, Sana ... O Sana... ako ne izadjes pocecu da vicem... sve jace .. i jace.... bolje izadji..." govorio je i dalje normalnim tonom .

Nalazila si se u velikoj neizvesnosti. Jedan deo tebe je zeleo da odes verujuci da ne moze biti gore dok je drugi bio strogo protiv toga.

,, Sanaa?? Zar ne zelis da izbavim RM-a? Zar si zaboravila? " nastavljao je Jin u svom stilu.

A onda se zaustavio na vasoj strani ulice.

,, Tae ti odlucujes za sebe, ja sam odlucila." Odmah posle izgovorenih reci nacinila si prvi korak i posla njemu u susret .

Tae je uradio isto ali mnogo sitnim koracima.

,, Pa vidi ko je to odlucio da se pojavi. " podrugljivo je rekao Jin pruzajuci ti ruku kako bi ti pomogao da preskocis velike barice preplavljenje vodom.

 A New Beginning Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt