XIII part

314 11 0
                                    

Smestio se izmedju vas i stavio ruku na njegovo rame. Delovao je prilicno smireno i stalozeno dok je gledao u RM-a. Pratila si pogledom njihovu interakciju osecajuci se kao da si odjednom visak. Kao da ne pripadas ovde. Zasmetala ti je njihova bliskost iz Bog zna kog razloga. Ni sama sebi nisi bila bas najjasnija.
,, Ovo je Sana , Sana ovo je Jin . " predstavio nas je jedno drugom dok smo mi gledali gotovo istim pogledom . Sa istom vatrom u ocima. Imali smo veliku zelju da ono drugo ode.
,, Samo ces to reci? " pitao je Jin pomalo uvredjeno grleci ga cvrsce.
,, Toliko je dovoljno za sada. " rekao je RM istim tonom pokusavajuci da smiri situaciju.
,, Zasto joj ne kazes ? Da ti se ne svidja mozda?? " pobunio se Jin hvatajuci ga ispod brade kako bi ga ovaj pogledao u oci.
,, Nije zbog toga.. zaista.. " objasnjavao je on.
,, Sve mi je jasno. Ja odlazim . A ti slobodno ostani sa njom. " besno je obrusio i otisao bez pozdrava.
,, Izvini zbog ovog. "
,, Sta se upravo desilo? " pitala sam jos uvek pod utiskom.
,, Bice on dobro. Sve cu mu objasniti. "
,, A ja , kada cu ja dobiti objasnjenje?" povisila si ton , zvuceci kao Jin od malopre.
,, Stvarno nemam vremena da vam se pravdam. Znate sta iskulirajte oboje. Zovite me kad se saberete. "
,, Izvini .." tvoje reci nisu doprle do njega.
I on je otisao. Ostala si sama. Dobro , tvoje misli su jos uvek bile glasne u tvojoj glavi. Toliko pitanja a tako malo odgovora. Ludela si . Ispila si limunadu a onda zatrazila nesto jace. Pocela si sa pivom a zavrsila sa ko zna kojim picem u ruci. Zelela si da se otarasis ovih misli po svaku cenu. I uspela si da ih prigusis bar ove veceri. Odzvanjalo ti je u usima. Nisi mogla lepo da cujes ljude niti da ih vidis. Iako si stajala u mestu imala si utisak kao da se sve vrti oko tebe.

09 : 00 am

Budis se uz veliku glavobolju sa necijim rukama oko tvog vrata . Podizes pogled i vidis Niu kako jos uvek spava. Lezala si naslonjena na nju citave veceri. Polako si sklonila njene ruke sa sebe i ispravila se. Pridrzavala si se za ivicu kreveta svojim slabasnim nogama. Ovo ne valja. Ne secas se nicega posle svadje sa RM-om. Kako si uopste dospela ovde? Nisi mogla da je cekas da se probudi. Bilo te je i suvise sramota da se suocis sa njom. Postupila si tako nezrelo i pobegla iz stana. Ali ovog puta nisi otisla u kafic vec u pekaru preko puta. Uzela si praznu kiflu jer nista drugo nije dolazilo u obzir. Kako bi mozda dobila odgovore na neka od svojih pitanja otvorila si poruke i procitala ih polu glasno sa rukom preko usana.

Sta si to pisala? Mozda samo svoje iskrene emocije? Nesto sto nisi trezna umela da priznas.

 A New Beginning Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang