Sa teskom knjigom koju pridrzavas rukama dok su korice naslonjene na tvoje telo nastavljas nesto sporije u pravcu svog stana. Razmisljas u sebi da li je ovaj razgovor imao neku svrhu i koliko ti je pomogao ali jedino sto shvatas jeste da je kod tebe izazvao samo jos vecu pometnju. Morala si neke stvari da rascistis sa sobom pre nego sto si uopste nekome ispricala svoj problem. Zelja drugih da ti pomognu je zaista lep gest ali ti prvo moras znati sta je to sto zaista zelis i cemu tezis. Tvoje srce je trazilo njegovo prisustvo , njegove dodire , njegove otkucaje ... sve ... sve sto u ovom trenutku nisi mogla da imas. A mozda i nikad neces. Jos jace si stegla knjigu dok je tvoja maskara pravila crne mrlje ispod ociju. Suze su jedina stvar koju ne mozes da izbegnes u teskim trenucima. Gutas slane suze koje se sve brze i brze slivaju niz obraze . Kosa prekriva veci deo lica sto ti daje nadu da te niko nece videti ovako slomljenu . Ulazis u jednu malu ulicicu i na samom kraju te ulice ugledas tvoju zgradu. Pred vratima si naravno obrisala suze i dala sebi vremena kako bi ponovo nabacila lazan osmeh na lice zbog svoje drugarice Nie. Nia ti je otvorila vrata i pustila te unutra. Po njenom izrazu lica mogla si da pretpostavis da je brinula i da i jos uvek brine.
,, Odakle ti ta knjiga? " rekla je ne skidavsi pogled sa nje.
,, Moja drugarica je odlucila da mi je pozajmi. " gutala sam knedlu dok sam se trudila da zvucim sto prirodnije.
Kako bi izbegla dalja pitanja usla si u sobu i za sobom zatvorila vrata. Nia je zamolila da je pustis unutra ali ti si odbila. Lupila si neki bezvezni razlog cisto da je se otarasis. Trebalo ti je malo vremena. Malo samoce. Malo tisine. Malo mira. Daleko od svih . U svojoj sobi. U mraku . Sa svojim mislima.
,, Da li zaista zelim da budem sa njim ili je on samo prolazna stvar ? " pitala sam samu sebe polu glasno.
Sklupcala si se na krevetu i zagrlila jastuk. Tada si se prisetila i Jungkooka. Nije ti se javio od one noci. Noci kada si sve uprskala. Kada si ga izgubila. Kada si poljuljala njegovo poverenje .
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...