LXIX part

133 2 0
                                    

Glavna vrata se nalaze ispred tebe kao i mnogo naoruzanih strazara sto te i nije iznenadilo znajuci sta se unutra krije i ko zna sta jos. Iznutra si pocela da panicis jer u glavi nisi mogla da zamislis scenario koji bi vas priblizio njegovim tajnama sakrivenih iza samih vrata. Cucnula si iza neke ogromne saksije skrivajuci svoje lice dok te je Taehyung zbunjeno.

,, Zasto se krijes? " pitao je mrtav 'ladan suzdrzavajuci se sa da ne prasne u smeh.

,, Imas bolji plan? Zelis da izadjem i da me uhvate? " iznervirano si odgovorila misleci da se on sali .

,, Da to mislim. Odlicno citas misli. Bravo. Ustaj vreme je za polazak.

Pogledala si ga sirom otvorenih ociju pitajuci se da li si pala u njegovu zamku. Delova je kao da se ne sali. A da bi ti to dokazao sam je krenuo ka njima ne oklevajuci ni na sekundu.

Cim je smanjio distancu i zadobio njihovu paznju glasno je povikao :
,, Brzo podjite za mnom, Sana je pobegla! "

Prestravljeno si slusala njegove reci gotovo ubedjena da je ovaj poludeo sto te je jos vise uplasilo nateravsi te da se priljubis uz zid i stavis ruku preko usta zadrzavajuci dah .

,, Zovite sefa on mora da sazna za ovo! " rekao je jedan od strazara.

,, Glupani nemojte, to je samo jedna mala uplasena devojcica zar mislite da je mogla tako daleko da ode? " suprotstavio se Tae .

,, Kako je uopste uspela da pobegne? " prokomentarisao je drugi.

 A New Beginning Onde histórias criam vida. Descubra agora