I pre nego sto si uspela da smislis bilo sta sto bi ti pomoglo da nestanes sa tog mesta Tae je hitro prebacio jaknu preko vas i pogurao te kako bi posla za njim. Drzala si korak sa njim dok si se povremeno okretala kako bi videla da li su jos uvek iza vas.
I da. Bili su.
,, Tu su ... Tae !!! " nervozno si rekla osecajuci kako ti noge drhte ne znajuci da li je to od hladnoce ili straha.
Uspeli ste da nadjete izlaz iz ovog malog sokaka i usli u drugu nepoznatu ulicu nadajuci se najboljem.
,, Pokusaj da drzis korak za mnom! "
Onda je bez daljeg upozorenja ubrzao korak krecuci se prema necijem dvoristu koje je imalo polu-otvorenu kapiju.
Krajickom oka si ponovo osmotrila situaciju iz sebe ali nisi uspela da ih vidis. Medjutim nesto ti jos uvek nije davalo mira. Imala si osecaj da su i dalje tu .. blizu.
Usli ste nepozvani u to malo dvoriste i sakrili se iza kuce. Sve roletne su bile spustene pa niste morali da brinete da li ce vas neko videti. Kako je kisa padala i kako nije bilo ljudi napolju nada u vama je postajala sve veca.
,, A sad cekamo. " rekao je Tae gledajuci u pravcu sokaka.
Oni su se pojavili bas onako kako ste i pretpostavili. Brzo i u velikom broju. A vodio ih je niko drugi do Jin.
Rastrcali su se po ulici u potrazi za vama. I jedan pogresan korak bi mogao da vas posalje u propast ili ti u ruke neprijatelja.
Zadrzavali ste dah kad god bi culi nekog u blizini. Svaki sum u tebi je izazivao paranoju.
Mokrim rukama si prekrila lice ocajnicki se moleci da se ovo sto pre zavrsi. Tae je previse bio zauzet izvidjanjem situacije dok si ti sklupcana pored njega cekala sta ce reci.
Zrrr.......
Zrrr......
,, Sana ugasi telefon .."
,, Sana neko dolazi... "
,, Ugasi telefon. "
I pre nego sto je uspeo da te opomene jos jednom pokazala si mu poruku koja ti se pojavila na ekranu a koja vas je oboje ostavila u soku.
" Znam gde se krijete, bolje izadjite
da ne bih ja morao da dolazim po vas."
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...