Vremena za preispitivanje i ponovno vracanje filma u glavi nije bilo. Pokusala si da ostanes smirena dok si gledala kako se njegova senka priblizava vratima. Njegova majka te je pogurala napred jer je mislila da ste vi jos uvek u dobrim odnosima i da sigurno nedostajete jedno drugom.
Sve osim prve stavke je bilo tacno. To si bar ti za sebe mogla da potvrdis. Tesko ti je padalo sto si uprskala sve onog dana i zaista si se plasila njegovih reci.
,, Majko .. "
,, Cekacu vas ja unutra. "
Upravo je to i uradila. Otisla je. Stajala si sama u dvoristu koje je u tebi budilo previse uspomena. Setila si se svega ali bas svega. Tesko ti je dok razmisljas o tome sta si mogla da promenis da ne dodje do ovoga.
Izasao je i Jungkook drzeci u ruci energetsko pice i slusalice u usi.
Nema nikakve reakcije. Sacekala si da usmeri paznju na tebe.
A onda....
Samo je prosao.
,, Jungkook? " progovorila si sa velikom tenzijom .
Okrenuo se.
,, A to si ti . Dobrodosla. " rekao je nekako hladno i produzio dalje.
Nista ti nije bilo jasno. Sta je odjednom uslo u njega? Zasto se ovako ponasa? Do pre par minuta je govorio kako mu nedostajes. Da li se samo pretvara?
Nije otisao daleko samo do kante za djubre a onda se vratio u istom stilu u kom je i dosao.
,, Nije da te molim ali mislim da bi bilo bolje da udjes unutra. "
,, Jungkook zelim da pricam sa tobom."
,, Zauzet sam. "
,, Onda nemam zasto da ulazim. " porazeno si priznala i time otkrila svoj pravi razlog dolaska.
,, Moja majka te se bas uzelela. "
,, A ti? "
,, Sta ja? "
,, Jesam li ti zaista nedostajala? "
,, Ne brini nisam vise kao pre. Priznajem ponekad pomislim na tebe ali onda se setim da si ti samo moja proslost ..ipak si ti bila ta koja je samo pobegla od mene. "
,, Jungkook ja..."
,, U redu je. Sama si izabrala. Ja to moram da postujem. O vidi Lia je dosla."
,, Cao Sana, odavno se nismo videle."
,, Cao Lia. " procedila si ne skidajuci pogled sa svog sad vec bivseg decka.
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...