Zvonilo je za zavrsetak poslednjeg casa. Ni sama nisi bila svesna cinjenice da je vreme tako brzo proletelo. Prespavala si vecinu casova tako da si morala da se istezes pred svima jer si se ukocila zbog neudobnog polozaja u kom si morala da odmaras . Profesor se zacudio kada te je ugledao jer si celog casa bila mirna kao bubica sto naravno ne lici na tebe.
Zgrabila si knjige koje nisi ni otvorila , sveske u kojima nisi nista zapisala , pernicu i istrcala iz ucionice. Nisi znala na koju stranu da krenes . Da li otici kuci ili u biblioteku ? Jos uvek nisi donela odluku . Premisljala si se sve vreme . Postojalo je toliko razloga da odes i toliko razloga da ne odes. Njegova figura je prosla hodnikom i nestala iza ugla. Pratila si ga. Stala si na nekom neprimetnom mestu i posmatrala ga kako razgovara sa visokim tipom koji ti je bio okrenut ledjima. RM je promenio boju kose . To je prvo sto si uocila. Sada je ljubicasta. Obukao se u nesto svetlijim nijansama plave i imao je ozbiljan izraz lica.
Kada su poceli da se prepiru konacno si mogla da mu cujes glas.
,, Razgovaracu sa njom . " govorio je RM tom tipu .
,, Odlicno , vidimo se posle. Nedostajes mi ."
,, I ti meni . "
Ali zasto nije zvucao tako? Rekao je to previse ravnodusno . Kao da ga nije briga.
Usledio je zagrljaj a onda i poljubac .
Prosli su te zmarci dok si ih gledala kako dele poljubce. Rastali su se i ta osoba je prosla pored tebe.
Nije te video ali ti si videla njega.
Bio je to Jin .
Misteriozna osoba koja ti je pisala je Jin.
Jin zna dosta o tebi .
Jin i RM su zajedno.
Pokusavala si da povezes sve te stvari u svojoj glavi .
Istrcala si iz svog skrovista i krenula ka toaletu.
Privukla si njegovu paznju ali nisi stala.
Posao je za tobom .
Ubrzao je hod a i ti si uradila isto.
Jednom rukom te je uhvatio ispod lakta i zamolio te da stanes .
,, Sta hoces ?? " rekla si nemocna da sakrijes suze .
,, Da pricamo , samo to. "
,, Sve znam. Znam da ti je Jin decko. "
,, Kako to znas ?? "
,, Nije bitno . Vise nista nije bitno. "
,, Sana stani ... "
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...