XXVI part

205 6 0
                                    

Za vreme casa si razmisljala o njegovim recima. Izacicete zajedno .. samo vas dvoje.... to je ono sto si oduvek zelela. Glava ti je bila u oblacima tokom nastave sto i nije bilo problem jer je i sam profesor bio psihicki odsutan kao i ti. Na velikom odmoru si pozelala da smo pobegnes da svih ostalih casova jer te je ta neizvesnost ubijala. Ria se smestila pored tebe na klupici u skolskom dvoristu .
,, Danas vec izgledas bolje . Sta se desilo?" ocarano je rekla mazeci me po kosi.
,, Izlazimo ... konacno .... samo nas dvoje."
,, Pa to su divne vesti. Bas mi je drago. "
,, Bila si u pravu. Izvini sto te nisam slusala.."
,, U redu je . Vidis sve se dobro zavrsilo . Tako sam srecna zbog vas dvoje. "
,, Hvala ti Ria zaista .. hvala za sve. "
Nisi mogla recima da opises koliko si joj bila zahvalna. Ona kao osoba koja je odlicno poznavala RM-a mogla je da ti da koristan savet i tako te jos vise priblizi njemu.
,, Gde izlazite ? "
,, Nije mi rekao."
,, Misteriozno .. svidja mi se. To sam i ocekivala. "
,, Sta mislis gde ce me odvesti? "
,, Ne znam .. mozda restoran, park .. mozda u krevet " na ovo zadnje je prasnula u smeh.
,, hahaha bas smesno . "
,, Cekaj vi niste? "
,, Nismo . "
,, Hm.. onda se pripremi za veceras."
,, Sigurna sam da to nije imao na umu kada je rekao da cemo izaci zajedno."
,, Ko zna.. "
,, Prestani .. " crvenela sam od same pomisli na to.
,, Okej .. okej... lepo se provedite veceras" jos vise je pocela da se smeje.
,, Nece biti toga ! " viknula sam na nju.

,, Cega to nece biti ? " neko je progovorio zvucavsi kao RM.
,, Zasto je sam ne pitas ? " pretekla me je u odgovoru Ria tapsuci ga po ramenu .
,, Pusti je , lupeta gluposti. " rekla sam postidjeno.
,, Hocemo li krenuti? "
,, Volela bih ali je jos uvek 3 cas. Jos samo 4 . ."
,, To je previse. "
,, Znam ali moras da se strpis. "
,, Zasto jednostavno ne pobegnes? "
,, Ne mogu. "
,, Okej ali u 7:10 budi ispred ucionice. I nemoj da kasnis . " rekao je na rastanku.

 A New Beginning Onde histórias criam vida. Descubra agora