Jos jednom si zatekla sebe sa suzama u ocima. Zazmurila si i zarila glavu u jastuk. Zelela si da vices , places na glas , trebao ti je neko ali morala si da se pomiris sa tim da si sama u ovome. Sutirala si nogama krevet ali kao da ni to nije pomoglo. Upalila si telefon i pozvala Hanu. Da , znala si da je kasno , da mozda spava ali u tebi je ipak postojala nada da ce se javiti.
,, Hana ? Jesam li te probudila ?? " dopustila si joj da te cuje kako places , nadala si se da ce je to odrzati budnom.
,, Jel ti to places ? Sta se desilo ? "
,, Nedostajes mi ... sve mi nedostaje.. "
,, O duso moja , navicices se . Ne brini . Ja sam uvek uz tebe. "
,, Nije isto . Mislila sam da ce biti bolje kada odem ali sam pogresila... "
,, I sta ? Vratices se ? U ovaj glupi grad? On nema nista vise da ti pruzi treba da ides dalje. " rekla je strogim glasom zvuceci kao moja majka.
,, Znam to.."
,, Onda prestani da places i uzivaj . Neko bi na tvom mestu bio presrecan sto ima priliku da bude tamo gde si ti sada. Uspeces veruj mi . "
,, Hvala ti , bas mi je to trebalo da cujem. "
,, Sledeceg puta zelim da cujem neke dobre vesti i molim te bez plakanja. "
,, obecavam da ce tako biti. Laku noc Hana."
,, Laku noc , lepo spavaj.. "Odmah si osetila olaksanje. Neko je konacno uspeo da te utesi , cuo je sve tvoje probleme i pomogao ti. Dao ti vetar u ledja. Izgledala si deset puta bolje iako na sebi nisi imala ni trunke sminke. Ta lepota je dolazila iznutra. Taj mir koji je ovladao tobom prosto nije imao cenu. Sada mozes mirno da spavas. Nia koja je stojala na vratima gledajuci te pospano zamolila te je da prespava kod tebe jer se upravo probudila iz nocne more i jos uvek je bila pod utiskom pa si pristala. Pomerila si se u stranu i pustila je da legne pored tebe. Pocela si da je mazis po kosi gledajuci je kako ponovo pada u san. I tako si i ti zaspala.
KAMU SEDANG MEMBACA
A New Beginning
RomansaTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...