LXXVI part

114 2 0
                                    

,, Moras da raskines sa njim. " ponovio je jos glasnije uzivajuci u svakoj reci koju je upravo izgovorio.

Njegove usne su se razvukle u sirok zao osmeh a njegovo lice je sijalo od zadovoljstva.

Gledajuci te tako slabu, nemocnu kako klecis pre njim moleci za pomoc bilo je sve sto je on zeleo da vidi. Zeleo je osvetu. I dobio je. Ti si porazena. On je taj kome je glava prava dok je tvoja savijena i usmerena ka zemlji.

Cvrsto si stisnula pesnice dok si tiho jecala od bola koje je strefilo tvoje telo. Tae je odmah posao na njega ali si ti samo podigla ruku i rekla mu da stane.

,, Ali?"

Odmahnula si glavom. Skrhkana od bola pogledala si ga uplakano ali reseno da ga zaustavis u njegovoj nameri.

,, Ja sam ga prva povredila. Ovo je osveta. " rekla si razocarano uverena da je ovo kazna za ono sto si uradila.

Mora da se i on osecao ovako kada mu je RM rekao da raskidaju .

Zasluzila si .

,, Sana ne znam sta se desilo izmedju vas ali ne zasluzujes da patis. Saberi se. "

Njegove reci nisu dopirale do tebe. Tvoj mozak je prihvatio cinjenicu da si porazena.

E sad mozes da se povuces ili da nastavis dalje. Tvoj zivot i nema puno smisla bez njega jer se svodi na besciljno lutanje drumovima dok ti se dusa ne umori .

Medjutim odlucila si da to uradis zbog njega. RM nije zasluzio da ode u zatvor . Znala si to a znao je to i Jin .

,, Prihvatam. "

,, Ne mozes .. Sana ! Razmisli.. " ubacio se Tae u razgovor.

,, Nema drugog izlaza. Uradicu sve sto treba samo zelim da on bude na slobodi. " odlucno si rekla prekinuvsi ga u njegovom pokusaju da te jos jednom zaustavi u tvojoj nameri koja je bila doneta na brzinu.

,, Dogovoreno . Evo ti moj broj telefona bicemo u kontaktu. "

 A New Beginning Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora