LX part

139 3 0
                                    

Nisi mogla da znas da li je to sto on govori sto posto istina ili samo njegova velika zelja da te preplasi i otera odavde. Njegovo prisustvo je pocelo previse da ti smeta i to si zelela i da mu stavis do znanja.

,, RM je tvoj decko koliko sam nacuo . Jel to istina? "

Nisi odgovorila.

,, Cujes sta te pitam? Ako mi lepo odgovoris na pitanje obecavam da te necu povrediti. " rekao je samouvereno.

,, Sta te briga. " odgovorila si bez persiranja sto ga je jos vise naljutilo.

,, Molim? Kako to razgovaras sa mnom. Pokazi malo postovanja. " razdrao se na tebe .

,, Necu .. ti to ne zasluzujes. " rekla si jos glasnije i obema rukama odgurnula posluzavnik dalje od sebe.

,, E sad ces da vidis.. " hitro je posao ka tebi dok je jednom rukom vadio pistolj iz zadnjeg dzepa.

Bez oklevanja uperio ga je u tebe spreman da opali svakog trenutka. Ali nije to uradio.

,, Pucaj sta cekas? " drsko si obrusila iako je svaki deo tebe drhtao od straha.

,, Necu te ubiti .. ustvari uradicu nesto mnogo bolje. "

Nabio ti se u facu stezuci te slobodnom rukom za obraze. Refleksno si pocela da ga sutiras u nadi da ces uspeti da ga odvojis od sebe. Ali precenila si njegovu snagu. Lik mozda jeste mator ali je bio i duplo tezi od tebe. Lako je uspeo da te savlada i za tren oka obori na pod. Sada te je drzao za vrat stiskajuci te sve jace i jace. Ponestajao ti je vazduh ali nisi prestala da se otimas. Noktima si napravila par rezova na njegovoj ruci ali on nije odreagovao na to.

,, Kakav je osecaj biti bespomocan? Znas da do ovoga nije moralo da dodje. Sve sto je trebalo jeste da das odgovore na neka pitanja. "

,, Ne zelim. Radi sa mnom sta hoces. Muci me do sutra ali ja ti necu nista reci. "

,, Znaci tako, mislis da si opasna. Epa dokazacu ti da nisi. "

 A New Beginning Where stories live. Discover now