LXXI part

129 3 0
                                    

,, Imam plan. Molim te da mi ne postavljas vise pitanja. Otvori ta vrata pa da svi mozemo zajedno da pobegnemo. " rekao je Taehyung pomalo iznervirano zbog ovih pitanja.

Dvojica su par sekundi stajala u mestu zanesena novim idejama ali i strahom da ce ih njihov sef ubiti ako bude saznao za ovo.

,, Ne mozemo . Previse je rizicno. Znas imam devojku ne zelim da umrem. Jel ti svatas sta pokusavas da uradis? Ubice nas. Radije cu raditi za njega nego umreti pre vremena . "

Zvucalo je kao da ga necemo ubediti. Tae je popustio i samo klimnuo glavom svestan da dalje nastavljate samo ti i on.

,, Okej. Daj mi kljuc i kazi mu da sam ti ga ja silom oduzeo. Ja odlazim. "

,, Evo. "

,, Hvala. Ne brini jednog dana cu vas sve izbaviti. " sa osmehom je uzvratio uzimajuci kljuc .

,, Zaboravi na nas Tae, ako si vec resio da ides ne vracaj se. Nama je ovde dobro. " sada se usprotivio i drugi strazar vidno zabrinut za mladog pobunjenika.

,, Ni govora. Dolazim po vas cim skupim sve dokaze o nasem sefu. "

,, Planiras da ga strpas u zatvor? Jesi li ti poludeo? Zasto jednostavno ne pobegnes?"

,, Ne mogu. To bi bilo kukavicki. Ja ne bezim ja se borim. Skupicu dokaze i sateracu ga u cosak. "

,, Igras se zivotom. "

Tae je jos jednom potvrdio njegovu recenicu i otkljucao vrata tacno na vreme pre nego sto su se ostali cuvari vratili naravno ne pronasavsi mladu Sanu.

 A New Beginning Where stories live. Discover now