XXV part

210 8 1
                                    

Kasno je da se sada kajes . Kasno je da sada uzaludno places. Kasno je da se sada ljutis na sebe.
Sklonila si kosu sa lica i jastukom prekrila lice. Udarila si se par puta njime cisto kako bi izbacila svu negativnu energiju koju vise nisi mogla da kontrolises.

...
Ni sama se ne secas kada si zaspala. U sobi je i dalje vladala tama mada si ti imala utisak kao da si prespavala ceo dan. Glava je prestala da te boli i moras da priznas da si se vec sada osecala bolje.
Na svom telefonu si videla da je tek 7 sati sto je znacilo da imas dovoljno vremena da se spremis za skolu.
Stavila si puder na svoje naduveno lice, korektor ispod podocnjaka , maskaru kako bi povecala svoje kratke trepavice i malo sjaja za usne. Kosu si skupila u rep i procesljala siske koje su savrseno prekrivale tvoje veliko celo .
Obukla si kosulju koju nikada do sada nisi nosila kao i pantalone koje ti se ranije nisu dopadale.
Izgledala si kao nova osoba kada si pogledala sebe u ogledalu . Zadovoljna svojom novom pojavom izasla si iz kuce sa velikim osmehom na licu . Osmehom kojim si mogla da ocaras svet .
I zaista. Ljudi su poceli da obracaju vise paznje na tebe. Odgovarala si osmehom prolazeci pored njih .
RM je isao u tvom pravcu sa druge strane ulice. On je bio prva osoba koja je danas uspela da na trenutak ukloni osmeh sa tvog savrsenog lica .
Nije da nisi bila srecna sto si ga videla vec to sto nisi znala kako da se ponasas.
Previse stvari se izdesavalo a niko nije imao hrabrosti da prica o tome.
Sta uraditi kada ti pridje?
Poljubiti ga u obraz onako drugarski ili se ponasati kao njegova devojka ?
Vremena za razmisljanje je bilo sve manje jer je on isao sve brze prema tebi.
,, Cao . " ishitreno si rekla .
Umesto odgovora ostavio je trag na tvojim usnama.
Kratak poljubac koji je za tebe bio kao vecnost.
,, Nedostajala si mi . "
,, I ti meni . " priznala si .
,, Raskinuo sam sa Jinom . Sve je govoto. Sada smo samo ti i ja "
,, Malo mi ga je zao..."
,, Ne brini bice on dobro. Sta zelis da radimo danas ? "
,, Moram u skolu .. "
,, Ne moras ... skola je dosadna..."
,, Khm.. jeste ali ne smem da izostajem.."
,, Dosadno. Koji si ti streber. "
,, Nisam !! " ljutito si obrusila.
,, Salim se pametnice , pokupicu te posle casova. "
,, A gde idemo? "
,, Tajna. "

 A New Beginning Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang