XL part

169 5 0
                                    

Uz priguseno svetlo i muziku koju ne prestajes da pojacavas iscekujes novi dan. Ovog ti je vec bilo dosta. Odlucila si da ne izlazis iz sobe. Potrebno ti je da budes sama. Sa ovakvim neredom u glavi plasis se da ces samo pogorsati situaciju. Iskljucila si sve drustvene mreze kako ne bi dobijala poruke ni od koga i zavukla se ispod pokrivaca.

Nije to bilo zbog hladnoce jer je u sobi zapravo bilo veoma toplo toliko da si osecala kako kapljice znoja klize niz tvog vrata ali nisi zelela da se otkrijes.

Nisi prestala da razmisljas o Jungkooku. Razlog zbog kog nikada nikome nisi mogla da opises u kakvom ste vi zapravo odnosu je bio taj sto ni ti sama nikada nisi bila sigurna. Izmedju vas je uvek postojala doza nepoverenja i ljubomore sto si u pocetku mislila da je normalno i da ce proci.

One noci kada si odlucila da odes prva osoba na koju si pomislila jeste Jungkook. Ali onda si cula nesto uznemirujuce. Nesto sto te je u potpunosti izbacilo iz takta i promenilo misljenje. Te noci je pijan izasao sa Liom i kako se prica priznao joj da je voli.

Zato si i otisla bez reci. Nisi bila sigurna da li je to istina ali u svakoj lazi ima pola istine. Liu pamtis kao neku zmiju koja se mota tamo gde joj nije mesto i oduzima ono sto tudje.

Previse razmisljas o njima. Pusti ih da zive svoje zivote. Jednog dana ce zazaliti zbog svoje odluke.

-

Osecas se bedno,prazno i ponizeno. Sta si sve morala da istrpis pred njim. Svaku emociju koja je nadjacavala onu prethodnu gusila si nekom pozitivnom misli. Duboko u sebi znas da je pogresio i da ne bi trebala da mu oprostis ali ipak...

Ostala si sama. Napustila si i Niu,RM-a a sad i njega.

Zasto niko ne pokusava da me zadrzi u svom zivotu?

Zar nikom nije stalo?

- izgleda da nije.

 A New Beginning Where stories live. Discover now