LXXXIX part

260 5 1
                                    

Najezila ti se svaka dlaka na telu kada si cula glas RM-a. Stajao je iza tebe delovao je tuzno, njegov glas je drhtao. Zvucao je povredjeno, mozda ce i zaplakati.

Nisi se okrenula. Jin je pomalo bio iznenadjen odlukom koju si iznenada donela zaobisavsi ga i krenuvsi ka koloni koja se ponovo gomilala.

,, Ja cu kupiti kartu ti idi razgovaraj sa njim" obratio ti se Jin odlucno na tvom mestu.

,, Ne moras to da radis. " obrusila si .

,, Samo idi. Razgovaraj, cuti nije me briga samo idi... " procedio je kroz zube.

,, Zasto mi ovo radis? Zar toliko zelis da me vidis kako patim? Sta jos zelis da vidis? Hoces da placem ovde ? Evo evo....jel ti sad dovoljno?? Hoces mozda da kleknem i da te molim da me ostavis na miru? Sta zelis ? Reci mi!! " vikala si iz sveg glasa zbunjujuci sve ljude oko sebe.

,, SANA! Jin samo zeli da nas ponovo spoji. On mi je rekao da si ovde. "

,, Izvini Sana, zaista nisam tako trebao da se ponesem prema tebi. Izvini. Video sam koliko ga volis i koliko si spremna da ides daleko zbog njega... iskreno ne znam da li bih ikada mogao da se suprotstavim ocu da nije bilo tebe. Izvini sto sam te ponizavao, izvini sto si morala da patis zbog mene. Obecavam da vam vise necu smetati. " zavrsio je Jin zagrlivsi te jako suzdrzavajuci suze.

Ukopano si stajala u mestu i dopustila mu da te obgrli rukama oko vrata. A zatim se brzo odmakao i otisao po karte ostavljajuci vas na sred guzve koja se stvarala izmedju vas.

Nista ti nije bilo jasno. Njegov dolazak. Izvinjenje. Zagrljaj. Bukvalno nista.

Da li je on ovog puta ozbiljan?

,, Sana da li zelis da budes moja devojka? " pitao je RM stvorivsi se odjednom ispred tebe sireci svoje ruke spreman da ti pokloni jedan veliki zagrljaj.

,, M? "

,, Sta li ce reci? "

,, Kako su samo slatki, bice steta ako ga bude odbila..."

Tracarili su ljudi medjusobno stvarajuci svoje scenarije u glavi.

,, Sana? "

,, Namjoon......ja.....samo zelim da pocnemo ispocetka....." potrcala si i cvrsto ga zagrlila ne krijuci suze.

,, Ne brini. Obecavam da cu uvek biti uz tebe. " govorio je milim glasom dok te je mazio po kosi.

,, Izvoli karte. " prekinuo vas je Jin spreman da ti uruci karte.

,, Dve? "

,, Za tebe i RM-a. "

,, Jin, hvala ti. I meni je zao sto sam se onako ponasala prema tebi. Nadam se da mi oprastas. "

,, Ma sta pricas ... ja sam to i zaboravio . A sad pozurite .. autobus samo sto nije stigao. "

,, Sanaaaa !!!!! " pozvale su te Nia i Ria koje su trcale toliko brzo da su jedva uspele da se zaustave ispred tebe.

,, Mnogo ces nam nedostajatii!! Obavezno dodji da nas posetisss !!!! "

,, Hocu hocu.. ne brinite. " sa osmehom si odgovorila .

,, Hajde krecite ... sta cekate?i pazite sta radite ! Necu uvek moci da vas izvlacim iz nevolja.. znate..." nasalio se Jin gurajuci vas napred.

Jos jednom ste mahnuli svima i drzeci se za ruke usli u autobus spremni da svoj zivot ponovo zapocnete ispocetka.

Ali ovog puta nisi sama.

Imas prijatelje,decka i porodicu.

Ipak si uspela da izadjes iz ponora i pronadjes svoju srecu u moru tuge.

 A New Beginning Où les histoires vivent. Découvrez maintenant