Dosadjivala si se u sobi ali se nisi usudila da sklopis oci ni na sekundnu. Odrzavala si sebe budnom pevajuci naglas neku pesmu koja ti se najvise motala po glavi a da nije zvucala kao uspavanka. Takodje si setala po sobi usput razgledajuci unaokolo trazeci ma bilo koju stvar koja bi mogla da te spase.
I zaista Bog kao da je cuo tvoje zelje u jednoj fioci si nasla noz koji je ranije upotrebljivan jer je bilo malih tragova krvi na njemu. Zgrozeno si ga podigla i sakrila u zadnjem dzepu od farmerica.
Kada je neko po drugi put provalio u sobu tvoj mozak kao da je prestao da funkcionise. Tvoje misli su postale konfuzne zbog samo jedne osobe koja ti je sada postala kao najgori kosmar.
,, Sana budna si? "
Na tvoju srecu to nije bio on vec Taehyung. Delovao je smireno kada ti je pruzio ruke da sednes pored njega.
,, Kako si? " pitao je jos briznije .
,, Dobro sam. " rekla si uz lazan osmeh.
,, Dosao sam da ti kazem da ces ovde biti jos dva dana posle ides u jednu novu i mnogo bolje opremljenu kucu zajedno sa mojim sefom koga si vec upoznala. "
,, Okej. Kako je RM? "
,, Ne znam. Nas sef ne prica mnogo o njemu iako mu je on bio najdrazi. "
,, Mhm.. tako dakle. "
Taehyung je zacudjeno pratio tvoje reakcije i cudio se tvojim skrtim odgovorima. Nisi delovala uplaseno, uglavnom si odgovarala kratko ili klimala glavom i sve sto ti je rekao si nekako ravnodusno prihvatila.
,, Nemoj da brines .. moj sef ce se dobro starati o tebi. " rekao je to i posao ka vratima.
,, Ne brinem. "
-
Stavio je svoje prste na kvaku i pazljivo otvorio vrata i iskoracio a onda se vrlo brzo vratio unutra zalupivsi ih jos jace.
,, Nikome nije dobro ovde ... kako tebi moze da bude dobro?? Zasto ne places kao prosli put??? Zar si odustala od zivota?? "
Cutala si.
,, Ne nije to.... cak i da jeste ponovo ne bi mogla da sakrijes razocarenje na svom licu. "
.
.
.,, Osim ako ... vec nisi nasla nacin da izadjes odavde? To bi sve objasnilo. Ne brines za sebe .. i samo cekas da svoj plan sprovedes u delo. "
Provalio te . Sta ces sad?
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A New Beginning
Любовные романыTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...