LI part

150 6 1
                                    

Ponovila si istu recenicu nekoliko puta zvuceci kao pokvarena ploca sve u cilju dokazivanja poente.

Niko se nije pomerao narednih par minuta sto je svakome od vas dalo jos malo vremena za razmisljanje.

Ti si naravno razmisljala o Rii i onome sto nije uspela da ti kaze. Ah da samo mozes da podignes slusalicu i cujes u cemu je problem onda bi mogla slobodno da im ga predas.

Cekaj... to je upravo ono sto mislis da uradis.

,, Okej .. dacu vam telefon ako mi dozvolite da obavim jedan poziv. Jako je hitno. Vas necu pominjati obecavam." zvucala si ubedljivo .

,, Ne dolazi u obzir. " obrusio je mali.

,, Veruj mi. Necu nista reci .. samo jedan poziv. "

Ah koliko si samo bila ocajna.

,, Sta ti u ovom trenutku moze biti vaznije od zivota? Zar ne shvatas da rizikujes zivot kao i svi ostali u autobusu? " dreknuo je vodja na tebe .

Da... nisi bas razmisljala o tome. Ovaj jesi ali nisi mislila da bas tebe ceka ta losa sudbina jer nisi nista lose uradila.

,, Moram da pozovem svoju drugaricu. Moram da dobijem samo jednu informaciju."

,, O kome ?? "

,, O cemu?? "

,, Ne brinite vas nece ugroziti. "

,, Dobro. Imas dva minuta. Pozuri." namrsteno je odobrio vodja zadrzavajuci ovog malog koji je krenuo pravo na tebe.

,, Hvala ti !! " presrecno si povikala u glas.

 A New Beginning Donde viven las historias. Descúbrelo ahora