LXXXIV part

107 2 0
                                    

Spustila si glavu na rame svog druga koji je milim pogledom ispratio tvoje pokrete. Ni Jinu nije promaklo jer je jasno iskrivio ogledalce u vase smeru i samo se malo nakezio dok je dodavao gas.

Tvoje sanjive oci jedva da su uspele da odrze paznju na put dok je Tae svojom drugom rukom poceo da te miluje po kosi cineci da na kraju spokojno zaspis.

I pre nego sto je neko uspeo da te probudi jedan dogadjaj uspeo je da se odigra u tvojoj glavi. Naime nalazila si se na sudu gledajuci svog voljenog kako nepomicno stoji pred licima pravde. Sve reci izrecene tokom sudjenja bile su protiv njega. Sedela si sama na samom cosku dok su Ria i Nia bile na prvim mestima jecajuci toliko glasno da si pozela da im pridjes i utesis ih. Sudiji je kao na celu pisalo da je vec doneo odluku da ga zatvori i osudi na bar deset godina a sam RM njegovu reakciju nisi ni uspela da uhvatis. Sa druge strane je stajao sam sef koji je sa zadovoljstvom gledao pravo u njega. Pruzila si korak spremna da ga zagrlis i prekrsis sva pravila ali onda je neko odlucio da prekine ovu nocnu moru pozvavsi te imenom.

,, Sana ... o Sanaa.... "

Glas je bio poznat. Pocela si da vracas scenu koja se upravo odigrala na sudu .. teravsi sebe da ponovo budes u toj prostoriji . Bila si ubedjena da je to stvarnost i da te taj glas bespotrebno doziva. O Boze koliko si samo zelela da ga zagrlis. Koliko ti je samo nedostajao.

,, Sana.. probudi se..o Boze pa ona gori.."

Sada si pocela da osecas necije dodire po svojoj kozi.

,, Sana? Smiri se..."

Drhtav glas nastavljao je da ponavlja tvoje ime ali ti nisi otvorila oci. Bila si svesna da se san zavrsio i da je to samo kosmar proizveden zbog svih tvojih briga i strahova.

,, to je samo san..."

Dodao je neki drugi glas. Srce je i dalje kucalo prebrzo dok je tvoje telo drhtalo od groznice.

Polako si otvorila oci i suocila se sa realnoscu. Prva osoba koju si ugladala bila je Nia koja je klecala iznad tvoje glave drzeci te cvrsto za ruku.

,, Gde sam to ja? " pitala si sva zbunjena pokusavajuci da provalis gde se nalazite.

Nia je ishitreno obgrlila tvoje telo stezuci te jos vise dok je brbljala nesto poput izvini.

Izvini za sta? Sta se desilo?

Tada ti je sa druge strane prisla i Ria. I ona je plakala. Sacekala je Niu da se odvoji od tebe kako bi sada ona uradila isto.

 A New Beginning Onde histórias criam vida. Descubra agora