Izgubljena u svojim mislima lutala si nepoznatim ulicama dok te noge nisu zabolele i dok tvoje telo nije postalo iscrpljeno. Bila si jos vise besna sto nisi mogla da nastavis dalje pa si porazeno sela na slobodnu klupicu koja se nalazila u tvojoj blizini.Jedna devojka je sedela na kraju klupice usredsredjena na knjigu koju je cvrsto drzala u rukama. Delovala je poznato . Setila si je se tek kada je podigla pogled i usmerila paznju na tebe.
,, Sana? " odusevljeno je rekla pruzajuci ti ruku da joj se pridruzis.
,, Ria .. sta radis ovde? " pitala si tek tako .
Ona je sklopila knjigu i dala ti je da pogledas. " A New beginning " procitala si glasno veliki naslov na koricama knjige. A zatim si okrenula poledjinu procitavsi epilog.
Glavni lik odlucuje da zapocne zivot iz pocetka trazeci srecu u nepoznatom gradu. Tamo upoznaje jednog decka koji postaje veliki deo njenog zivota i koji uvodi velike promene o kojima nije mogla ni da sanja.
,, Zanimljivo.. kako se zavrsava ta knjiga? Mislim da li ima srecan kraj? "
Vratila si joj knjigu ubedjena da prica ima srecan kraj. Zelela si da verujes da ima iako ni sama nisi znala zasto.
Mozda si se samo na trenutak poistovetila sa tim likom .
,, Necu ti otkriti. " rekla je ne skidajuci osmeh sa lica.
,, Hoces li mi je dati da je procitam? "
,, Hocu . Tvoja je . " ponovo ti je pruzila veliku i tesku knjigu koja ti je odjednom privukla veliku paznju i u tebi izazvala veliko interesovanje.
,, Sta ti radis ovde ? " sada je ona tebe pocela da ispituje.
,, Duga je to prica. "
,, Imam vremena ..slusam. "
,, Pa .... uradila sam kao sto si mi rekla. Videla sam se sa njim i onda smo otisli kod njega kuci . Ljubili smo se, govorio je da me voli ... i da nije gej . A onda kada je dosao Jin samo je prosao pored mene ... i nestao sa druge strane vrata. " rekla si osecajuci kako ti se suze skupljaju u ocima.
,, Mila ne placi . Sigurna sam da je tako i mislio . Sigurna sam da te voli. "
,, Ali ja nisam... ne verujem.... ne znam u sta da verujem....ne zelim da ga izgubim ali isto tako ne zelim da me laze...'
,, Samo si zbunjena. Daj mu vremena. Sigurna sam da ce ti sve objasniti."
,, Mislis ? " pitala sam oklevajuci.
,, Znam to. On te nikada ne bi povredio. Moras da razumes da je i njemu tesko. "
,, Mozda si u pravu."
,, Naravno da jesam. " rekla je ponosno .
YOU ARE READING
A New Beginning
RomanceTvojim roditeljima si dosla glave. Odlucuju da te izbace iz kuce i nateraju te da zivis samostalno. Napustas grad , prijatelje .. Pocinjes zivot iz pocetka. Tvoji prijatelji jos uvek brinu za tebe , tvoj decko Jungkook ti povremeno salje poruke ali...